Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 1640 ggr
ladysurprise
0

Fråga om prementil medel..

jag har just nu 1 p-stav som jag sate in i februari.. När man säter in den så kan man ju gå upp lite men kan de hända att man fortsäter upp i vikt?

[mia-38]
0

Hej!

Jag har för mej att det funkar ungefär som vid p-spruta. Detta med vikten. Jag hade den och gick upp i vikt under hela tiden jag hade den. Hade den i ca 5 år….och ökade min vikt med ca 20 kg under dessa år. Jag har för mej att barnmorskan sa att p-stav fungerar likadant. Men kan du inte höra med de på mödravården?? De måste ju veta säkert…

MVH Mia

ChristineL
0

Jag har inte gått upp i vikt med min p-stav…

ladysurprise
0

#1 dom varkar inte vet vad dom pratar om alla säjer ju olika..

jag viste ju att man går ju upp lite så de var jag beräd på men nu har jag gåt upp 13kg sen jag sate in den..

Tina-A
0

Det är ju inte p-staven som gör att du går upp i vikt. Den kan göra att du känner dig hungrigare och alltså äter mer eftersom du är hungrig. Äter man inte mer än vanligt går man alltså inte upp, men eftersom man lätt blir hungrigare är det alltså vanligt med viktuppgång.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[mia-38]
0

Jaaa..det gäller ju att vara medveten om detta och kunna hålla igen…Tyvärr kunde inte jag det..men nu vet man bättre….suck….

Nu har jag ett helvete att gå ner dessa kilon igen….de sitter som berget…Men jag har faktiskt lyckats gå ner 2,5 kilo på en månad nu…hehehe..alltid nåt…

Tina-A
0

#5: Grattis :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ladysurprise
0

#4 de var info jag inte fick.. Men som tur är så ska jag börja spela inebandy =) o ta bort de jag gåt upp ^^

CarolineO
0

Preventivmedel över lag har en tendens att öka hungern eftersom de påverkar hormonerna….  Jag gick inte upp i vikt när jag började med p-piller, men då tränade jag å andra sidan tae kwon do och red…    Håller man bara igång, ska de inte va några problem