Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 2009 ggr
Aviendha
0

Har ni många glädjeämnen?

Som rubriken lyder: har ni många glädjeämnen, stora som små, i ert förhållande?

*nyfiken i en strut* :)

ChristineL
0

Jag är singel, men mina katter är de största glädjeämnerna i mitt liv!

Aviendha
0

det är inte fy skam ;)

AnneN
0

Min underbara sambo är ett stort glädje ämne i förhållandet =) Sen finns det givetvis en massa glädjeämnen som inte har med förhållandet att göra

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Destany
0

jag e singel men mina 2 katter lyser upp min dag varje dag =)

JossanH
0

mina största glädjeämnen i mitt förhållande är min pojkväns humor och våra äventyr. Vi har lika sjuk humor bådatvå.. men det bästa är när vi ger oss ut på våra äventyr- tex brottning en mörk natt, en lång promenad för att utforska träd o grottor eller klättra på industriområden… :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Wiemona
0

JA! Det har vi. Våra djur och framför allt hästarna då. Vår gård och allt vårt pyssel där, vårt kommande bröllop och vad vi ska göra av vår framtid. Små dagsutflykter bara vi två. Ja, känner att vi definitivt har mycket vi gläds över tillsammans. Känns lyxigt att få leva med nån som min sambo…

[Vargnatt-]
0

Min sambo är mitt glädjeämne, alla dagar tillsammans är glädjeämnen :). Våra djur är glädjeämnen, vårt hus, vårt liv :). Skogspromenader :)

Sarah
0

Killen, familjen, vännerna, sju illrar, två katter en häst. Trädgården och böckerna. Jepp de är många.

Liss
0

Mina underbara vänner är stora glädjeämnen, som ställer upp och bara finns där.
Och min älskade Ecko är ett stort glädjeämne, han får mig att le VARJE dag. De är bara en fröjd att se honom.
Mori ger mig många glädjeämnen genom att massera mig när jag sitter i soffan eller ska sova^^
Min mor är ett stort glädjeämne som alltid ställer upp så långt hon kan iaf.
Annars kan jag glädjas av väldigt små saker.. som när någon bjuder på en glass, eller när man har råd med nått gott. När Ecko gör framsteg och jag själv gör framsteg. osv.

Inte för att de har med förhållande till en partner att göra, men förhållandet till livet och andra parter.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Inflyttad
0

Jag blir glad när jag hittar någon som vill följa med ut och dyka…

…och av att att läsa inlägg på iFokus!

sofie
0

Mina fem galna busfrön som bara är som illrar kan och sen dom fyra söta katterna jag stolt är extra matte åt. Och min pingla christineL och resten av mina underbara vänner.

rebelme
0

jag har två underbara småsyskon på 6 & 7 år.. dom ä mitt allt! vare sig ja ä i ett förhållande lr inte Tungan ute

abbis
0

Min sambo , mina barn och framförallt mitt skapande yrke…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Niini
0

Min sambo/fästman är ett otroligt glädjeämne för mig, tack vare honom är jag den jag är idag (träffades när jag var 16). Sen alla små gester, ord och saker vi gör för varann ger också glädje i vardagen. För att inte glömma vår underbara bebis Turbo som vi skaffade i maj :)

Musiken
0

I varat forhallande sa ar det val att Ross inte kan vara sur speciellt lange, och om han inte orkar vara sur sa orkar jag inte vara sur heller :P Sen sa ar val illrarna som vara sma barn (gud vad jag saknar dem!).

Johanna
0

Daniel är absolut ett glädjeämne för mej… juts nu har vi det lite si o så, men jag älskar han o är väldigt glad att han är min…

o Roxie, min underbara hund… är så otroligt glad att jag hittade henne, hon är glädje i allra högsta grad :) hon får mej alltid att må bra, vad det än är…

HannaM
0

Glädjeämnen? Jo kanske, jag är glad varje dag över att jag lyckats träffa en som står ut med mig trots att jag är rätt besvärlig och det måste vara krävande att alltid orka stå där vid min sida. Ja och så illerbusarna. Om inte första illern kommit in i mitt liv när han gjorde det hade jag inte levt idag.

tantnett
0

Har enormt många glädjeämnen i min vardag.

Mina djur som ger oerhört mycket av skratt o värme.

Mina vänner.

Mitt jobb samt alla mina härliga arbetskamrater, tyvär är det en smolk i bägaren att + tiden rinner ut så det är bara att hoppas att man får en chans till fortsättning.

Att jag bor på en vacker plats samt att jag lyckats få till min lägenhet så att jag verkligen trivs.

En stor glädje för mig är även att jag kan glädjas åt det lilla.

Marsvin 4-ever Tungan ute.