Relationer iFokus

Relationer

Etikett: sex
Läst 3335 ggr
Hennum
0

mer och bättre sex åt singlar!

Hej!

Funderade över en sak i en tråd om ni var nöjda med ert sexliv. Och då lade jag märke till en underlig detalj. Nästan alla singlar var inte nöjda. Då undrar jag varför?! Jag är väldigt nöjd och har aldrig haft problem med att vara singel när det gäller sex. Kärlek kan det bli för lite av, mys oxå ibland. Men inte sex.

Är det bara jag som inte är det minsta kräsen utan tar vad som helst för att få mina djuriska lustar tillgodosedda, eller är det som ickenöjda singlarna som är… jaa. vad är ni? ^^

Så snälla, ge mig svar på mina funderingar. Kan knappt sova på natten :P

Glad midsommar! :)

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Zpookey
0

Det är ju alltid lätt för en tjej att hitta en villig kille…det är svårare tvärtom. :(

MimmieM
1

Jag förstår mig inte på det uttalandet alls, med tanke på att en sådan förbindelse kräver en villig karl.

Carpe Diem

Katarinaj
0

Bara man vet var man ska "leta! *L*…

Martin
0

Man måste såklart vara två om det så det "borde" vara  lika lätt.

Jag kan dock bara se på min vänkrets, där är fler killar än tjejer som skulle vara beredda till tillfälligt sex / sex utan kärlek. Om det är så överlag, så är det alltså fler killar än tjejer som är beredda på det och då blir det kanske ett överskott, vad vet jag?

Jag är nog lite för kräsen, tycker att jag har för lite sex men har å andra sidan valt att inte ha det vid alla tillfällen jag kunnat också. Det skall ju helst ge mig något också, och är det bara tillfredställelsen så kan jag ju göra det snabbare och enklare själv (fast det är ju alltid trevligare med en motpart - om den klarar mina krav).

Så för min del är det väl självvalt, får man kanske säga då?

mvh Martin

Zpookey
0

Killar är i regel villigare än tjejer (menar då inte i ett förhållande)
Det kan ju vara så att tjejer är kräsnare än killar också.

Destany
0

jag kan inte ha sex med nån som jag inte gillar.. tradigt tycker jag för det gör ju att mitt sexliv e lika med öken just nu.. jag e nog väldigt kräsen vad det gäller killar oxå (enligt alla mina vänner)

Liss
0

Jag är iof väldigt nöjd över mig själv. Jag har inte one night stands eller sex bara för att med en vän eller liknande. De är inte sån jag är helt enkelt.
Jag har endast haft sex med mitt ex vilket jag älskade då. Och när jag träffa en kille jag pratat med på internet över 3 år så vart det inget eftersom jag inte kände minsta lilla sparkel mellan oss. Jag måste helt enkelt tycka något för att kunna gå igenom med det. Och som sagt, de mår jag bra av:)

Jag har väldigt hög sexdrift annars, men nu när jag är singel är jag inte i behov utav de fören jag är redo att älska igen:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Hennum
0

tack så mycket för era svar. ni är kräsna helt enkelt, så är det!

men då måste ni ha låg sexdrift eller stark självdiciplin. För även om jag försöker vara kräsen så blir det inte mycket med det. Men sex med någon man inte tycker om, det är ju väldigt svårt såklart. Och inte särskilt kul heller. kanske jag som har lättare för att tycka om vem som helst (på gott och ont) , och därför inte hindras av det. Fundersam hmm.

nåja, jag vart lite klokare iaf. tror jag. Räcka ut tungan jag vet så mycket att folk är kräsna. blir väl min sak o ta reda på nu varför inte jag är det. ^^

SaraC
0

Jag har aldrig sex med någon jag inte känner. Alltså jag kan inte plocka hem någon okänd en kväll och ha sex. Därför har jag bara sex om jag har ett förhållande eller har en kk eller liknande. Och jag har inte alls låg sexdrift. Jag känner mig bara helt obekväm med att ha sex med någon jag inte känner.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Lindbygarden
0

är tycka om = attraherad för er?

Hayley
0

njae jag har inga problem med att hitta kille o ha sex med, däremot så är jag en av de dära otroligt jobbiga kräsna tjejjer som inte nöjjer sig "bara för att"..Jag gillar inte helt tanken på one night stands, men visst har jag haft det.

Nu har jag varit singel i lite över ett år, och jag klagar defenetivt inte. Därmot till min stora förvåning så har jag hittat fler och fler killar som hellre vill ha ett förhållande än lite "allmänt kul", vilket är något jag tcker r ganska roligt.. Singel killarna har blivit dem nya " desperata singel tjejjerna". Inte ALLA nu men en hel del som jag träffat.

Sarah
0

när jag var singel gick jag sällan hem ensam, var trevligt och ofta mitt initiativ. hade riktigt bra sexliv då.

Lindbygarden
0

tycker ni som har haft ett gäng one-night stand med ngn ni inte känner att det är fullt tillfredsställande?

Sarah
0

Ja för stunden, då ville jag inte binda mig över huvud taget. Hade väldigt roligt den perioden tills min kropp inte orkade mer ;) Skulle inte tveka att ha fler om jag var singel. Men, det viktiga är ju att känna att man inte blir "knullad" utan att man gör det på sina egna villkor ;)

Hayley
0

#13 hmm, till viss del ja. mitt förra klagar jag absolut inte på men den före dess…suck..vad skaa man säga…Karta o kompass och en stor fotbollsplans lampa KANSKE skulle ha gjort saken lite bättre =P

Elisabeth-B
0

Det bästa sexet är ju sexet med sig själv tycker jag! :P

Lindbygarden
0

#14 Det är ju just det som ju är det svåra.. För de flesta som har one-night stands gör ju det för sin egen skull endast:o)

fridaas
0

Vem har sagt att man inte kan ha one night stands, med någon som man känner ;)

Som jag skrivit längre upp i tråden så har jag bara haft sex som singel, och jag är nöjd med detta..

Hittade tillbaka till min förra kk och kan inte vara gladare än jag är nu=0) även att han egentligen bara var menat som ett one night stands..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Lindbygarden
0

#18 Deeeet är en annan femma!!:o) Det var jag som snabbt kopplade ihop det till en "främling" för har man en bekant så brukar det kanske leda till mer än en gång om det är braOskyldig

Sarah
0

#17 Ja visst är det för ens egen skull, men jag skulle säga att ofta mår tjejer sämre av det än killar. Spec unga tjejer. Ser man då till att vara den som håller i trådarna så mår man mycket bättre. Många killar blir förvånade och uppskattar att slippa det ;)

tantnett
0

Nej sex skall vara något man längtat efter länge med rätt person.

Nu skriver jag som singel. Icke några hafsiga one night stand här inte.

Bägge skall ha längtat. Rätt mat rätt musik tända ljus o raffset….??  Shit hur länge sen var det det satt på mig??? var kom alla bilringarna ifrån???

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Nilam
0

Det bästa sexet är med någon man umgåts ett tag med och man har gjort nästan allt utom att ha sex. Man har starka känslor för denne och man bara längtar till den dag när alla kläder åker avOskyldig (Man har ju hållt på lite med kläderna på så man vet att h*n kan röra sig rätt i sängen)

Har man bra självförtroende så funkar nog one-night-stands, men annars så blir det nog lätt så att man inte känner sig helt bekväm och oroar sig för hur man ser ut och om magen putar för mycket osv.. Flört

Själv föredrar jag inte one-night-stands - det är för stor risk att man hamnar med en fumlare som har noll koll.

cat-malou
0

#22 Om jag är singel så har jag absolut inget emot one-night-stands och även om jag har dåligt självförtroende annars så är det faktiskt tvärtom när jag hamnar i säng med någonFlört Har de gått så långt med en så brukar de inte bry sig om det putar lite här och där, de som är utseendefixerade har sorterat ut sig själv långt innan dess… Men visst kan man råka ut för fumlare, fast det tycker jag också är något som man märker långt innan man kommer så långt som till sängen.

Nilam
0

#23 Det va bara en teori jag hade:P Själv har jag ganska bra självförtroende så det är inga problem för mig, men jag gillar ändå inte one-night-stands.. Jag är nog en av dem som behöver känna något för personen jag har sex med:P

cat-malou
0

#24 Finns säkert lika många teorier som det finns människorFlört Tack och lov att vi alla är olika. Sen tror jag att det är väldigt viktigt också var i livet vi står när vi gör olika val, om man nyligen har brutit upp ur ett dåligt förhållande kanske det för vissa kan vara bra med några one-nights-stands medan det för andra kan vara totalt förödande för självförtroendet. Och naturligtvis ska man känna något för personen som man har sex med sen är det väl frågan om man känner att man vill veta mycket eller lite om personen, det kan ju faktiskt vara en del av spänningen att man inte vet så mycket…

juliapettersson
0

#22, håller nog med dig!

Nilam
0

#25 Haha, ja smaken är som baken! ;)

BranDuir
1

**ASG**   dags byta glasögon…trodde jag kommit till trädgård iFokus…."Mer och bättre sex åt SNIGLAR"…..

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Tatsja
0

De behöver också sex. Fast det går lååååååångsamt. *s*.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Hennum
0

28: hahaha.. :D  jaa… har du någonsin sett sniglar ha riktigt bra sex kanske?!

Tatsja
0

Nja, bra sex vet jag inte. men när jag var ute med min hund  på lunchen så var det måååååånga sniglar i vägkanten och en del var två och två. *s*

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?