Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 4727 ggr
Aviendha
0

Pinsammt sex?

Efter en rolig diskussion med en vän där vi diskuterade pinsamma och roliga sex-minnen så tänkte jag att det kanske finns något där ute värt att berätta.

Själv är av den inställningen att man kan bjuda på sig själv om det inte skadar någon annan.

Så, har du något kul, udda, roligt att berätta, så släng gärna upp det =)

Aviendha
0

Det roligaste jag råkat ut för var med en lite lösare förbindelse.. Det roliga var ju ändå att han var runt 34 då, men efteråt så bad jag om papper eller något att torka mig med.

Han frågar varför. -Ja, du kanske nite vill ha en massa sagg i sängen, svarade jag.

-Men knip då, sade han.
- Jo, men det kommer ju ut så småningom ändå, speciellt om jag ställer mig upp, sade jag.
- VA?! Jag trodde det lixom frsvann in…

*vaddå, upptas det av matsmältningen då eller? hehe*

Bullerbytjejen
0

jag läste en grej en gång som visseligen e väldigt påhittad, men den e grymt kul.. en tjej följde me en kille hem efter krogen och dom hade sex och efteråt så gosade dom å det va lixom lite mer än bara one night stand morgonen efter så låg dom kvar ett tag sen va han tvungen att dra till jobbet å fixa nått å han sa att hon fick ligga kvar om hon ville tills han kom hem, så när han gick så kände hon att hon va bajsnödig..nån som hört den här kanske? så gick hon på toan, så när hon skulle spola så gick det itne, hon proivade allt, hällde i vatten ur en skurhink men det låg fortfdarande två stora korvar å guppade i vattnet, och hon tänkte att hon va ju tvungen att få bort dom så hon gick ut i köket och letade lösningar, tillslut hittade hon en fryspåse och hon gick till toan och plockade upp klumparna och knöt ihop påsen, hon kunde ju inte gärna slänga dom i hans sopor så hon skrev en gullig lapp å lämnade på bordet typ: det va superhärligt inatt jag vill gärna göra om det, hör av dig så skrev hon sitt telefonnummer och gick ut och låste dörren och släppte in nycklarna genom brevinkastet sen slänge hon sin väska äver axeln och gick, sen när hon kom ner till porten och såg sopkorgen utanför…FUCK! påsen….påsen låg kvar på köksbordet där hon lagt den när hon skrev lappen :-P

[SharpMissy]
0

*garvar ihjäääl mig åt båda två inläggen*

Karmatarerskanise
0

hahahaha

Sarah
0

Jag bjöd ut en av våra kunder på statoil. Supersnygg sjukt trevlig och charmig kille. En av de bästa dater jag haft. Den var så underbar att jag följde med honom hem direkt.

Han tryckte upp mig mot en vägg, placerade sina händer på var sida om mig och började, hmmm… kyssas? Han for omkring i mitt ansikte med tunga och tänder. Var tvungen att stoppa honom och säga att han skulle ta det lugnt och dessutom att han skulle ta på mig istället för att ha händerna på väggen. Han tog ett stadigt tag om mitt bröst och fortsatte röra runt i ansiktet. Herregud. Försökte igen att säga till. Kände tillslut att det inte funkade och tänkte att om vi övergår till sex och har det bakifrån så kan det ju inte misslyckas. Det var ju iofs trevliga fyra sekunder. Efteråt tyckte han att vi hade haft det underbart.

MimmieM
0

#5 HAHAHAHAHAHA!!!

Carpe Diem

[SharpMissy]
0

#5 Den typen av misslyckade idioter har jag också träffat vid ett par tillfällen. Jag har aldrig hört av mig igen.

Sarah
0

Jag hörde inte heller av mig igen… när han var inne på jobbet, han hyr bil med sitt företag typ jämt, så gömde jag mig första året efter. Såg honom i en butik på söder häromdagen och kände att det var dags att dra ;) Lämnade sexpacket och sprang. Hahaha. Har stött ihop ngn gång men det var mycket pinsamt eftersom han ville prata om varför jag inte ville ses igen.

Har fler exempel ;) Det pisamma kom efteråt dock. Hade ett grymt bra one night stand på gotland för två år sedan. Men jag är riktigt ovillig till att sova över efter sånt. Insåg när vi var klara att jag skulle hinna med sista bussen. Men, bara om jag sprang direkt. Sagt och gjort, tar mobilen, klär på mig i farten medan jag springer till bussen och skriker i telefonen till min kompis att hon ska stanna bussen. Hinner precis och kommer på bussen medan jag försöker knäppa kjolen och har tröjan på halva magen. Håret står på ända och jag är väldigt rosig om kinderna.

Telefonkontakt
0

När jag bodde hemma hos mina föräldrar (17 år) så hade jag min pojkvän (min nuvarande man) hemma hos mig. Vi hade sex i mitt rum när mamma knackade och bara klev in med två skålar äppelpaj.. Hon tvärstannar och ser ut som att hon inte har en aning om vad hon ska göra, men hon går fram och räcker fram skålarna och säger "ni behöver nog lite energi". Och springer snabbt ut.

Pinsamt då jag och Andreas inte hade varit ihop länge och det var typ första gången han träffade mina föräldrar. :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Wiizy
0

HAHAHAHA!

//Wizy

fettmedkevlar
0

Detta är inte någonting jag skrivit, hittade den på Flashback.info och jag vek mig i skratt när jag läste den.

_"16 år, satt på rummet med hörlurarna på och blundade, lyssnade på hög musik, drog en handtralla. när jag öppnar ögonen ser jag till min fasa att det står en tallrik med ostmackor och ett glas oboy på skrivbordet

dvs, morsan måste varit inne på rummet utan att jag märkte det och ställt dit maten. jag som kunde svurit på att jag låste dörren "_

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

fettmedkevlar
0

Även denna är ifrån Flashback.info.

_"Denna historia vet jag dock ej tyngden av sanningen i, men en kompis berättade den här för mig för ett par år sedan….

Hon bodde då men sin pappa och styvmamma samt hennes två tvillingbarn en dotter & son på 16 år. Till saken hör att hennes pappa samt hans nyfynna kärlek hade en rätt stort förråd av diverse leksaker för vuxenlekar som sonen tagit sig in i. Iaf så var sonen ensam hemma, han var lite rebellisk då och skolkade och gjorde mest vad han för stunden kände för. (Träffade honom ett par gånger och han gav ej intrycket att vara begåvad precis.) Iaf så kommer hennes pappa och styvdottern hem mycket tidigare från deras stall en eftermiddag, de hör mystiska ljud när de kommer innanför dörren, går in till sängkammaren där ljudet kommer ifrån och finner 16 åriga sonen på alla fyra i föräldrarnas dubbelsäng med sin mammas dildo i döven och frenetiskt ryckande i struten högljud njutandes…

"NEJMENHERREGUD" skriker styvdottern som tillsammans med pappan börjar bara asgarva bådatvå, sonen får rådlös panik som avger ett tumult, styvsonen och pappan hamnar nästan i slagsmål. Kontentan var att sonen stack omgående och hans riktiga pappa fick åka och hämta hans grejor dagen efter och grabben har ej varit hem till dom sen dess. Han har dessutom hotat sin syster sin med stryk om hon säger NÅTT till någon…..

om det är sant vet jag inte, det enda jag vet är att han iaf flyttade i den vevan och vill mamman träffa honom så får hon åka till honom…. Samt dildon åkte tydligen i papperskorgen…"_

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

CarolineJ
0

Fösta gången jag träffade min blivande svärmor var också mindre kul.

Jag och Johannes hade typ varit tillsammans en vecka och en kväll efter puben så går vi till bussen. Min buss hade slutat gå men hans gick fortfarande.

När jag innan tänkte på att jag skulle träffa pojkvännens föräldrar så tänkte jag mig middag och presentation osv osv.

Men i alla fall så åker vi hem till honom (när han bodde hos sin mamma) och allt gick bra liksom. Vi myste en del men somnade relativt fort. Jag satte klockan för jag ville inte träffa mamman så där på morgonen. Klockan 7 typ går vi upp. jag har på min tröja och trosor och när jag kommer ner för trappan så håller jag på att dra på mig byxorna samtidigt som jag försöker ta bort det värsta av den utsmetade mascaran. Jag viskar till Johannes som står bredvid mig - Nästa gång får vi gå hela vägen. och så fnissar jag. Vi stod i hallen när hans mamma kommer ut från toaletten. Jag med värsta knullruffset vet inte riktigt vad jag ska säga. Hans mamma säger - Du måste vara Caroline och inte ska ni behöva gå hela vägen ni kan låna mitt busskort.

Jepp så var det med det.

Liss
0

Hehe roligt att såntdär händer egentligen^^

En vän berätta om en riktigt hemsk gång:P

Hon och hennes pojkvän var på ett event av något slag. Och dem var där med hela klassen, alltså gick dem två i samma klass också. Lokalen vart tom för att skulle på en visning men dem bestämde sig för att stanna.
Helt plötsligt får dem för sig att ha kul och hon har upp sin kjol och sätter sig på honom och rider.
Helt plötsligt kommer klassen in i lokalen igen och sätter sig i en ring runt dem och börjar prata. Eftersom hennes kjol var tillräckligt stor så såg det bara ut som om hon satt där. Men medans dem satt och prata som ingenting så var han inne i henne under hela tiden. Ibland retade hon honom lite också genom att röra sig lite:P

De tyckte jag var fruktansvärt roligt!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
0

En gång jag hade sex med mitt ex så hade vi himla kul. När de var över låg de nytvättad tvätt på hans datorstol. Förstår inte mammor att man bara ska gå när man hamnar i såntdär:P

En annan gång satt mitt ex och peta mig och min mamma kom in i rummet då jag hastigt drog en filt över.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

fenix82
0

Jag hade precis flyttat upp till stockholm till mitt x, eftersom att det var så pass långt så sov min mamma och syster över i soffan.

På morgonen dagen efter så blev jag lite pilsk och hetsade upp henne, så när hon hade fingrarna i mig, så knackar det på dörren och in kommer mamma, hej  vi måste åka nu, snacka om pinsamt, vi hade täcket över men man såg allt vad som hände….:S

Musiken
0

Hahahaha!

Jag maste bara beratta om en kompis!
Han hade lyckats fa ragg pa en fest och drog hem till henne och de hade kul osv. Mitt i natten vaknar han och kanner att han behover pissa. Lite groggy sa utfor han sina behov, men mitt i allt vaknar tjejen och skriker "VA FAN HALLER DU PA MED?!". Da upptacker han att han star och pissar i sangen! Men istallet for att dra till med en fin ursakt som "oj, jag ar full" eller "jag gick i somnen" sa sager han "Oj. Jag trodde jag var hemma."

En annan kompis forskte pa festival att fa sin flickvan att ha sex med honom, samtidigt som han lag i taltet och spydde Penga mun

Sara
0

Jisses, knackar inte era föräldrar på dörren innan de går in?! Skrattande

Sara

TerriZue
0

Jag var med om en rätt pinsam grej när jag för första gången åkte med min pojkvän hem till hans mamma. Hans mamma bor i Kristinehamn tillsammans med en kille och hans två söner (sönerna är inte alltid där utan bara varannan helg eller nåt sånt) Den här gången var de inte där så vi fick låna den äldste sonens rum.

Det här rummet ligger på övervåningen, det är en dörr som leder direkt till en trappa och när man kommer uppför trappan är man inne i rummet (hoppas ni förstår.) Vi sov på en madrass ganska nära trappen, när man kom uppför trappan behövde man bara vrida sitt huvud åt höger för att se madrassen.

Detta var precis i början av vårat förhållande och vi kunde verkligen inte hålla händerna borta från varandra mer än några sekunder, så vi gick upp mitt på dagen när alla var upptagna med sitt och tjaa… satte igång.. ;) Efter ett tag tyckte jag att jag hörde dörren nedanför trappan slås igen men jag antog att jag inbillade mig men när jag sedan hörde steg i trappan blev det bråttom att komma in under täcket. Vi hade nästan lyckats täcka oss helt när den äldste sonen tittar runt hörnet och blir knallröd i ansiktet.

"Jag skulle bara hälsa, men jag ser att ni är upptagna" mumlade han och vände sen och gick ner…

Jag trodde att jag skulle döööööö! Men men vi har aldrig pratat om det och vi kan umgås och sådär som vanligt men usch vad det var pinsamt!

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Niini
0

"Älskar dig" alt "Längatr efter dig"

Ceciliaolucifer
0

#2 Finns en film på youtube ;)

Aviendha
0

Bara för nån vecka sedan så vart det vips ganska så pinsamt.. Vi låser alltid dörren till lägenheten, och de flesta som hälsar på brukar ju ringa eller messa innan för att se om man är hemma.

Själklart så slog allt fel denna dag.. Just när de var som allra bäst, så hör vi en snabb knack och så slets dörren upp, som vi trodde var låst! Leta täcke, hittar inget.. Letar något att täcka med och får tag i en liten filt, som precis täcker det vitala på mig, så jag sätter mig över killen för att på det viset döjla honom. Just då sticker hans kompis in huvudet och frågar "är ni anständiga?" En fråga som han brukar ställa ändå.

Absolut inte svarade jag.

-Ojioj.. Hälsa Janne då sade han och gick. Sen dess är jag görnoga med dörren!

lovlin
0

Haha, skönt att äntligen få ge ett nekande svar på en sån tradig fråga.. :P

Inflyttad
0

En gång för länge sedan var jag och mitt ex ute i en park. Vi blev enormt sugna och gick in i en skogsdunge som fans i parken. Vi gillade att "experimentera lite" så jag klädde av henne, tog mitt bälte och band upp hennes händer över en gren högt upp i ett träd så att hon precis nådde ner med fötterna, sedan satte jag mig på knä och började slicka. 

Då dök de upp ett par gamla tanter som var ute och plockade bär eller svamp eller nått. Jag hade det mesta av mina kläder på mig men tjejen hade bara bh och kunde inte ta sig ner. När tanterna såg oss gick de fram till mig och skällde ut mig på typ polska eller nått språk jag inte kände igen i flera minuter innan de gick.

Sedan fick vi bråttom hem…

Crowone
0

Tack alla ni som gjort så jag fått mig några rejäla skrattattacker här ikväll…..Det gjorde gött vill ja lova!!!  =D

fridaas
0

#24 det  med de både tanterna som skällde, lät som nått min mormor kunde ha gjort, fast på svenska.. hon skällde nämligen ut några förra hösten som hade sex i skogen xD

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Aviendha
0

Mitt ex berättade om en sak, som i hans tycke var det värsta han vart med om.

Hans mamma är ensamstående, och han som var ca 17 då bodde hemma, och får av någon anledning för sig att han måste gå ner i köket och hämta ett glas mjölk mitt i natten.

Han går fram till kylen som står rakt fram och häller upp ett glas, men när han vänder sig om ser han en vilt främmande karl naken på knä framför köksbordet, där hans mamma ligger med bresade ben och blir rakad.

-Öhh, vi är snart färdiga. säger karlen.

-Ingen fara, jag skulle bara ha lite mjölk sade han och gick upp igen. Han drömmer så vitt jag vet fortfarande mardrömmar om detta..

Katarinaj
0

#27 Hahaha Tycker han fortfarande att Mjölk e gott….*L*

TheaGianneschi
0

Haha vilken chock för den lille gossen nackdelen med att ha stora "barn" hemma

SusannaT
0

Pinsamt sex.. hmm två gånger, två tillfällen när mina föräldrar bara klampar in när jag o killen håller på. första gången va när jag bodde hemma och en kompis ringde till mig så skulle pappa komma in med telefonen.. va brottom vi fick.. och andra gången va nyligen, mina föräldrar skulle komma på besök och hade helt glömt bort det. så när vi höll på o klampar dom in. oftast brukar dom knacka men den här gången hörde vi inte.. så hör man ett hallå i hallen.. så står mamma o pappa där..

Nilam
0

En gång när jag och mitt ex var lite morgonkåta så satte vi igång och mitt under akten så kommer våran gemensamma kompis in genom dörren! Och vad gör han då? Han sätter sig på stolen vid datorn och väntar! Jag vet inte om han märkte att vi hade sex eller om han trodde att vi bara låg och mös, det va killen ovanpå mig, täcke på. Så eftersom vi inte kände för publik och att han förstört stunden så gled vi isär och låstades som ingenting.