Aktivitet på årsdagen?!
Jag och min pojkvän firar ett år på söndag, men eftersom han jobbar ska vi fira på måndag eftermiddag/kväll när skolan slutat för mig.
I alla fall, jag ville gärna gå på restaurang. Slippa laga mat, äta gott och va på en mysig plats. Men, han är verkligen anti restaurang, det är högst en pizzeria (och jag vill gärna gå på nån mer varierad.. lite finare) så det blir svårt.. Så då har jag kompromissat mig till att vi köper hem nån färdig mat då, vet dock inte vad, hoppas det gå att köpa hem från nån sån "finare" restaurang iaf.
Men han har inga förslag på vad han VILL göra förutom gå en promenad, men hallå, det gör vi annars också, vad blir det för speciellt med en promenad? Så sa han, kanske nåt i stil med när vi va på djurparken förra helgen. Men problemet är att jag inte vet vad som är i stil med det, och har noll fantasi kvar, han har inte heller några förslag.
Och det blir ju än svårare för det är på eftermiddagen/kvällen.. Men i alla fall, vi tänkte ev Liseberg, men det är stängt då. SÅ det sket sig också.
Så nu behöver jag tips, det vore verkligen kul med nån aktivtet verkligen, som klättring eller ja du vet, men inte just klättring. Haha. Inte min grej! :p Jag vet inte vad man ska hitta på.. Han vill göra nåt äventyrligt men jag inte för äventyrligt så det får va nån sorts kompromiss.
Några tips?? Vi bor i Västra Götaland så det måste finnas här nånstans.. Eller har ni några andra förslag man kan göra på årsdagen?
Behöver alla tips!!! :) Vi har haft ett ganska dåligt år, eller ja senaste tiden har det blivit sämre, utom sista veckan som vart riktigt bra sen vi pratade ut förra söndagen när vi hade verkliga problem. Men idag blev det bråk om detta :/ Så nu vill jag överraska med nåt han gillar. Vill inte att det ska ta slut nu, hoppas på många år till! Vi behöver nåt som för oss närmare :) och va är då bättre än en aktivitet. Det behöver inte va nåt äventyrligt heller, även saker liknande att va i djurpark, nöjespark osv.Så man får ha riktigt roligt tillsammans helt enkelt!! :)
Det får inte heller va för dyrt så min budget är väldigt begränsad..

Om vädret tillåter så är det riktigt mysigt med en picknick
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jo lite tråkigt dock när vi gjort det i sommar. Skulle va kul med nåt nytt =) Och vädret tillåter sällan sånt här i Borås :p

Kolla om ni hittar nått här http://www.liveit.se/
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack :) Kikat lite men inte hittat nåt här nere som vi har råd med eller båda vill :p Men jag ska klura vidare! :)
Ta en heldag på ett spa?
Sara
En dagsresa till Danmark eller Norge med båt?
Sara