Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2395 ggr
VeNyRa
0

vad gör ni en fredagkväll?

Som rubriken lyder, vad gör ni en fredagkväll? =)

Karmatarerskanise
0

Beror helt på vilken fredagkväll det är. :)
Antingen blir det fest och utgång eller som idag blir det god mat hemma :) Oxfile. Mums-.

VeNyRa
0

gott =)

Jag är totalt tömt på ideer, mitt ex kommer och hälsar på idag och det vore ju kul att hitta på nått. Jag är under 18 så jag tar mej inte in på krogen, vi har inget cafe som är öppet på kvällarna, ingen bowlinghall eller liknande har vi heller =/

Karmatarerskanise
0

Ni kan ju laga mat, och sen gå en promenad och kanske hyra en film?

Jag vet inte riktigt vad man gör när man träffar ex ;)

hurricane
0

Ikväll ska jag träffa en god vän. Vi ska ha lite picknick på en filt i en park. God sallad och lite vin :) Sånt är mysigt

Sandra
0

Jag rider alltid fredagar. Tycker det är så skönt. Man behöver inte stressa hem för att gå upp tidigt till jobbet dagen efter. Man kan ta riktigt långa o härliga turer.

ChristineL
0

Ja, denna fredagkvällen blir lugn för min del, sparar mig tills jag åker till göteborg på måndag, woho! Då blir det party, den som vill träffa mig får hojta till ;)

[Vargnatt-]
0

Här hemma brukar det vara lugna fredagar, lite god mat, lite vin kanske :).
Kvällspromenad med vovven som vanligt :). Lite pyssel kanske, eller en bra bok :).

Tuvalu
0

Beror på vilken vecka det är. Den här veckan har jag barnen och jobbarhelg så det blir lugnt. Ska ha en vän och hennes barn på besök ikväll, äta kräftor och annat gott :)

Nästa fredag hoppas jag på party ;)

AnneN
0

Ikväll var det mening att jag skulle på middag med ett par vänninor, men jag var tvungen att stanna hemma för jag fick hjärtklappning & yrsel pga överansträngning. Så det blir sitta vid datorn om det inte är nått bra på tv

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

hus-musen
0

oj inte ett dugg ser det ut som!! killen somnade i soffan runt halv 5, så när han vaknar så ska vi väl äta nått och kolla på film tror jag=)

Qui dormit, non peccat

[SharpMissy]
0

Fredagar - popcorn, läsk eller öl, datorspel, slappa

Lördagar - myser vi med barnen och lördagsgodis framför teven

Salladshataren
0

Längtar till nästa vecka, woho ^^

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

EllinorOlsson
0

har jobbat kväll, min iller sover i min famn  och upp för jobb imorn igen - ingen fest ikväll för min delCool

Maria
0

Jag blir så avundsjuk på alla som "gör något" en fredagkväll. Både jag och min man brukar var dödströtta efter veckan så alla planer brukar "rinna ut i sanden…"

För mig är fredagen den mest olämpliga dag att hitta på något kul eller trevligt på.

/Maria

Niini
0

Oftast mys i soffan men en stycken fästman, en stycken film och en del smått och gott.

fridaas
0

I vanliga fall brukar jag vara hos en polare… men de senaste fredagarna har jag varit ensam hemma :'(

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Sara
0

Förr var det fest både fredag och lördag men efter jag blev sjuk så är fredag och lördag som vilka andra dagar. Jag jobbar ju inte utan har sjukersättning så dagarna lixom går ihop.

Sara

HannaM
0

Inget speciellt, det är som för sara #17 alla dagar är samma dagar när jag går runt hemma och är sjukskriven. i fredags ägnade jag mig åt att tapetsera och lägga golv med en kompis.

Liss
0

Ja de är ju extremt olika de!
Ibland blir de utgång med vänner eller bara umgås med nära och kära. Ibland blir det att käka middag hos mammsen med nått specelt käk.
Men oftast är de som vilken annan dag som helst.. sitta med lite popcorn framför tvn och mysa med Eckofjärt!

Annars är de ju vad man gör de till. Man kan dra ut och göra vad som helst.
Den här fredagen var jag tyvärr sjuk, men de blev ett varv på stan (augustifest) med en herre och sen mys i soffan med glass.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆