Vad ska ni göra i helgen?
Händer det ngt kul?
Själv är jag ledig! :)
Idag kommer min bästa vän från Skara upp till Sthlm..sent ikväll.
Så först idag ska jag städa, städa o städa lite mer, för imorgon ska vi ha våran bröllopsfest, blev mkt mer folk än jag hade tänkt… o då ända inte alla jag ville bjuda , men det blir nog toppen!
som sagt, imorgon ska vi ha party.. börjar kl 18, så på dagen blir det att laga mat o fixa, tur att min kompis är här o kan hjälpa till.
på söndag är vi nog ganska trötta o det händer kanske inte mkt mer än ligga i soffan ;)
idag ska jag åka å kolla på en ny lägenhet :) gillar ja den så har ja första tjing :D
sen ska jag fika med några kompisar och efter de ska jag åka hem till min lillbror och testa hans nya elgitarr
imorgon ska jag jobba :P efter de ska jag fika med min mamma och på kvällen blir de fest hos en kompis :)
på söndag ska jag sova! ;) för de har ja inte gjort ordentligt på länge :P
Jag ska åka till Göteborg. :)
Vara med pojkvännen och umgås lite med hans kompisar. :D

#1 spännande! :)
jag vill oxå flytta… men det är så krångligt när man först ska sälja d man har , sen leta nytt o massa budgivning o skit… o vi bor ju bra där vi bor men…. 
#3 jaa :P vi bodde i en trea först, nu en tvåa nu ska vi försöka klämma in oss i en etta! haha! :P
måste typ sälja hälften av allt vi äger ^^
men de blir mellan 4 och 5 tusen billigare i månaden å de kan man göra mycket kul för! :D vi tänkte försöka resa lite och så :)
de e sjukt vilka ideer man får ibland ;)

oj då.. haha…
ska ni flytta till mindre för o kunna resa lr?..
jag tycker vi bor trångt nu.. i en 2:a… haha
#5 japp :)
haha jaa uss de kommer bli jättetrångt :/ e de för trångt så kommer ja inte vilja flytta :P
men de e väl så.. vill man ha nåt får man offra nåt annat :P :)
och funkar de inte e de ju bara å flytta igen :D

det är det säkert värt… man ska passa på o spara medans man kan :)
hoppas du/ni gillar den då!
Idag/ikväll ska vi åka till villan. Imorgon en sväng via en höstmarknad och sen äta tårta, uppvakta och mysa med sambon som fyller 25 :) På söndag blir det födelsedagskaffe och lydnadsträning.
Idag var jag duktig och gick upp kl.7 endast för att tvätta! Men i sista stund ändrade jag mig så jag tvättade bara byxor och tröja till ikväll :P För ikväll ska jag ut på ett mysigt ställe med min dejt, eller om vi nu är tillsammans eller hur det nu är ;)
Imorron åker jag till sthlm med mormor, vi ska se My fair lady på oscarsteatern, sen får vi se om det blir så att jag råkar åka förbi Jesper när vi har kommit hem igen ;)
Söndagen har jag fri för tillfället :)
/Christine
#9 haha typiskt mig med att man tänkt tvätta så blir de en tröja bara typ :P
mysigt me dejt! :D
#10 - Ja, jag orkade inte ta allt. Jag satte upp en ny tid på måndag istället. för jag behöver verkligen tvätta nu. Skittråkiga aktivitet…
Och, ja, han är bara underbar! :D
/Christine
#11 jaa de finns roligare saker att göra än att tvätta! ;)
hmm jag vill me dejta :( får gå på dejt me min sambo ^^ haha! :P
#12 - Klart du ska gå på dejt med sambon! Liva upp vardagen lite osv :)
/Christine
#13 japp :) får bli att äta ute ikväll :P mer orkar ja inte ^^ ska jobba imorgon bitti :( ska upp halv fem :( buhuu.. jobbar kväll annars så e inte van att gå upp tidigt ^^
Imorgon ska vi på kräftskiva :)
Idag jobbar killen till 11-12, så det blir inte mkt gjort.
Trevlig helg på er!

Idag ska jag forsoka ta mig upp ur sangen (bakfull som attans), skriva ut lite papper, soka jobb och ga och se en hypnotist.
Imorrn ska jag forsoka ta mig upp ur sangen (troligtvis bakfull igen) och ga pa drink draw and eat (det later som om jag inte gor annat an dricker.. skyller pa att det ar nollning nu i veckan och nasta).
// Amanda
Jag ska iväg och titta på en lägenhet! Hoppas att den är bra.
Annars blir det nog inget särskilt. Jag och pojkvännen plockade lingon förra helgen så den här ska vi göra sylt av dem :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

i helgen blir de till att tvätta, städa och allmänt fixa här hemma=)
Qui dormit, non peccat
#9 Haha.. jaa du! dejtar vi eller är vi tillsammans me dem dära:P
Jag har varit duktig och satt tid för tvätt nu på lördag. Annars brukar jag vänta tills allt i garderoben är använt i princip.
Idag blir de slapp och söndag vet man aldrig;P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Imorgon åker jag o killen till Turkiet.. =P ska bli väldans mysigt!
#20 Hoppas ni får det trevligt!!
Jag är sjuk och antar att jag inte kommer att bli frisk under helgen, mina förkylningar sitter i läääänge, tro mig.
Men ja, jag ska plugga inför tentan och ha det trevligt. ;)
Helgenja!!
Den blir som vanligt skulle jag tänka mig.
Allt som man måste.
Lördag middag hoss grannen på kvällen.
Söndag antagligen förstort huvud men alla syslorna så det är upp senast 7.
Och nu sitter jag här vid datan o kollar o driker öl..
Så ha det gott där ute i etern.
Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.
weeii vi fick lägenheten idag! :D *skuttar runt* 
Grattis :) Så den var inte för liten?
#25 jo den e för liten för att bo där länge, men ett år eller så så att man hinner spara ihop lite pengar :) vi har pratat om en jorden runt resa nu, de skulle va himla skoj! :)
#26 Oj :) Har ni illervakt och så till de? Jag vill också åka jorden runt ju
#27 nee inget vi har kollat än men sånt löser sig alltid :)
haha följ me då ^^ :P
Jag har varit hos en eldsjälskompis, mkt skönt att börja umgås med sånna lustikurrar igen :D Dock hade han två katter som jag var allergisk emot, men det funkade ändå, sov där i natt och sov bättre än på mkt länge faktiskt!
Efter att jag kom hem har jag suttit och försökt leta mönster till olika ringbrynjegrejer och beskrivningar på hur man gör.. men hittar inga :(
Men en annan kompis ska hjälpa mig imorn när han kom hem från lajvet i töreboda :)