Relationer iFokus

Relationer

Etikett: sorg
Läst 2244 ggr
marinelady
0

Dumma saker man gör har ni också gjort dem?

Ja om de är dumma eller inte avgör ju man själv. Men en sak jag gjort som i ögonblicket känns helt rätt men efter ett par månader bara känns dumt,är när man en trött ensam och deppig kväll skickar iväg, sms,mail, msn till sitt X att man saknar personen.  Please säg att det är fler än jag som är så impulsiva så att sådana här saker händer.

Men som en god vän sa till mig, vad gör det om 100 år?

Musiken
0

Oh gud ja!
Har en klasskompis, som jag var tillsammans med en svang, men vi atergick till att vara kompisar igen. Naturligtvis blir jag for full en kvall och haver ur mig allt om att jag haft jattesvart att slappa honom, att jag fortfarande alskar honom och att jag aldrig skulle ha gjort slut med honom. He… Till saken horde val aven att det var val 2 ar sedan vi gjorde slut, och bade han och jag har ny partner. Dock alskar jag honom fortfarande, men som en valdigt bra van, inte pa det romantiska och sexuella sattet liksom. Tveksamt om det framgick dock >(

Karmatarerskanise
0

De flesta har nog gjort ngt liknande :) Du är iaf inte ensam.

Aviendha
0

Haha, du är då rakt inte ensammen ;) Fick nån snefylla en gång, då jag förklarade för mitt ex at jag ville ha tillbaka honom osv. Till grejen hörde att vi inte pratat på år och dagar, och att jag verkligen inte ville ha tillbaka honom heller, faktum var att jag inte ägnat honom en tanke alls på.. jag vet inte hur länge.

Sen det där när man är ensammen.. Tror det är den lilla människan i oss som alltid vill vara älskad som får oss att handla så. Även om man egentligen inte ens tänker i de banorna.