Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 3546 ggr
emsems
0

Om du fick ändra en sak...

… i hela världen. Precis vad som helst. Vad skulle det vara? Ta bort krig, svält, eller kanske få 10 miljoner? Eller oändligt liv? Eller få tillbaka någon död? Eller… Ja, vad som helst. Vad skulle du göra om du fick en önskan utan restriktioner?

Sara
0

Bli frisk.

Sara

Niini
0

Ha farfar i liv så han skulle få träffa sambon, säker på att han skulle gilla J skarpt!
Saknar honom så otroligt mycket fortfarande fast det är 13 år sen han gick bort Gråter

Karmatarerskanise
0

Se till att alla i min närhet får ett friskt lyckligt liv.

Aviendha
0

Att jag blir frisk. Inte för att jag är sjuk i egentlig mening, men jag har haft deppressioner, och även fast de är klassade som "avklarade" så hänger de över axeln på mig hela tiden.

Less på att behöva ha en massa emergency-nummer, att läsa av mig själv för att förebygga och förhindra panikångest. Trött på att inte ha mental ork att göra saker, enkla saker.

Lenore
0

Att människor skulle börja inse att vi måste ta hand om varandra och jorden vi bor på.

Musiken
0

Jag skulle vilja tillbakveckla samhallet till ett ruralt samhalle. Da har vi ingen elekricitet, ingen olja, ingen bensin, ingen bil, inga avancerade vapen, vi lever nara naturen, vi tar hand om varandra, och lakekonsten ar val sadar, den funkar, men inte helt.

Anledningarna ar manga. Framst att det ar svart att forstora jorden utan massa olja, bensin och liknande saker. Sen sa lar vi oss uppskatta naturen mer, och vara glada for vad vi har. Och sa ser jag det nog faktiskt som en bra sak att lakekonsten inte ar sa vidare utvecklad.. Det later jattehart att saga, men skulle manniskor do i mer naturlig utstrackning an vad de gor nu (nu kan man ju transplantera osv och radda livet pa sana som annars skulle vara doda) sa skulle problem med overbefolkning, bostadsbrist och brist pa mat vara som bortblasta.

TerriZue
0

Jag tror att skulle ta bort alla dödliga och plågsamma sjukdomar som vi inte kan bota. Altså inte förkylningar och magsjuka och såna grejor men t.ex. cancer och HIV…

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Jenahbella
0

i de stora så skulle jag villja att folk kom bättre överens!
men personligen så skulle jag vilja ha min pappa levande igen, så att jag får säga allt jag tänker på och vill att han ska veta..

Liss
0

Jag skulle nog vilja ha ett bra liv och vara lycklig oavsett med hela min familj.
Men skulle jag gå runt och vara lycklig hela tiden så skulle jag säkert klassas som psykiskt sjuk och bli inspärrad. Så kanske skulle akta mig för vad jag önskar.

Pengar? Ja de hade ju hjälpt en hel del för mig så jag kunde leva lite bättre och inte ha ångest varje månad. Men så kan man ju inte köpa sig lyckan heller.. eller?

Neeh.. jag vill nog va som jag är! Jag är frisk, jag har underbar mamma oh syster, jag har mina två barn (hund,katt) och jag är relativt lycklig. Jag har de knackligt jaa, men de kan jag nog leva med och de vänder någon gång! Allting löser sig? Kärlek kommer den med!

Så överlag önskar jag att ha det bra!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

emsems
0

Det är svårt. Hade nog först sagt att mormor skulle fått leva fortfarande och avra frisk (og i cancer för något år sedan). Men samtidigt, då vore det egoistiskt att välja bara henne, samt att hon ändå är så gammal att det vore en tidsfråga. Men hade gärna velat att hon fick träffa Per och kommande barn.
Avsluta krig? Kanske, det känns så stort och kosntigt, men vore väl bra. Men då skulle väl jorden bli överbefolkad? Samma sak med sjukdommar. Tror att det behöver rensas lite ibaland, även om det låter hemskt.
Pengar? Måste nog faktiskt påstå att jag klarar mig rätt gott. Jag är absolut inte rik eller har ett stort hus, men jag kan köpa det jag vill ha och behöver, och mår bra. Jag skulle nog kanske välja att de jag håller kär, får må bra och vara lyckliga.

BranDuir
0

#6 Musiken….jag håller fullständigt med dig!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

hus-musen
0

hmm jadu, skulle nog inte önska nått alls faktiskt.. vad man än önskar så blir det konsekvenser, o önska mig tillbaka till forntiden har jag inte heller lust med.. fanns lika mycket skit då som nu.

Qui dormit, non peccat

VeNyRa
0

Jag skulle nog önska att alla som inte förtjänar att lida slipper de (fri tolkning).