Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 22873 ggr
Howling86
4

kiss under sex

Hej! jag har varit tillsammans med min tjej i 1 år nu.

det har hänt flera gånger när vi har haft sex att  hon kissat på sig utan att hon märkt något förns det är försent.

vad kan detta bero på?

hört att det kan vara för att killen är för stor och så har jag hört att de r för att hon slappnat av för mycket…?????????

ChristineL
0

Antagligen är det så att du stöter emot hennes kissblåsa, det känner jag också av ibland. Och så blir hon helt enkelt så avslappnad så hon inte kan hålla sig, så jag kan bara gratulera för du gör antaligen ett bra jobb! Även om konsekvenserna är mindre roliga. Men prata med henne om det, förstår att hon måste känna sig otroligt obekväm!

Howling86
0

jaa ok! de låter lite obekvämt de där med kissblåsan men hon har aldrig klagat Glad 

tack för svar!

fettmedkevlar
2

Jag har fått ibland att när killar kommit åt gpunkten så har jag varit nära att kissa på mig. Och då har det varit väldigt skönt sex.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

JossanH
0

jag blir också kissnödig ibland när urinblåsan blir åtstött.. Har dock aldrig varit nära att kissa på mig.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Kerstina-61
0

Är du säker på att det just urin? Kan ju vara så att hon får små fontänorgasmer? I så fall är det fläck och luktfritt…
#3# Det brukar kännas just så då man får fontänorgasm. Man ska då släppa loss och inte vara rädd för att man ska kissa på sig, då blir det riktigt, riktigt skönt!!

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Hennum
0

man kan ju se till att ha kissat ordentligt innan.

men det är verkligen läskigt när de känns som att man ska kissa på sig, speciellt om man vet att det kanske är så att man är kissnödig på riktigt. :P och så kan man inte riktigt slappna av helt och njuta, utan får bara tänka på att inte kissa på sig. tråkigt!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Aviendha
1

Även om jag är "nykissad" så kan jag känna så när det tar emot g-punkten, som ligger i princip vid kissblåsan. Stora killar som små. Väldigt skönt fö ;)

Men som nämnt innan, det är faktiskt rätt vanligt att de med små fontänorgasmer tror att de kissat på sig. Det för att det tydligen är en annan vätska än "dn man är van vid".

Nu vet ju jag inte om det är fallet.. Men prata med henne om det. Visst kanske hon skäms över det, men ta det lugnt så går det nog bra =)

hus-musen
0

de kan vara så att hon får små fontänorgasmer=)  den vätskan är luktlös så de märks om de är kiss eller en orgasm!  jag har alrig kissat på mig under sex men när killen kommer åt urinblåsan kan de kännas som att ja är superkissnödig!

Qui dormit, non peccat