Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2142 ggr
Karmatarerskanise
0

Hur vill du bli överraskad?

Hur vill du bli överraskad av din partner eller av vänner?

Karmatarerskanise
0

Ser gärna att killen kommer hem med en blomma Skrattande

Skulle vara kul om någon nån gång överraskade med ett födelsedagskalas.

[Vargnatt-]
0

En gång så överraskade killen mig med att smita ut källarvägen, cykla ner till affären och köpa blommor och choklad och sen knacka på här hemma, gissa om jag blev förvånad när han stod där med blommor och choklad utanför dörren Glad Så sådana överraskningar uppskattas mycket av mig Glad

Karmatarerskanise
0

#2 Naaw Skrattande

[jenkass]
0

åå jag älskar överraskningar men jag är så nyfiken av mig så jag lyckas alltid luska ut allt i förväg ändå=( Men nu har killen något i görningen och jag försöker verkligen att inte rota i det för jag vill lyckas bli överraskad för en gång skull (ska inte få reda på vad det är förrän efter nyår)

#1 ett överraskningskalas hade vart kul. Eller en spontan resa över en helg… både från partner eller vänner

Musiken
0

Eftersom vi inte bor ihop sa ar det gulligt nar han kommer over utan forvarning och har med sig glass och filmer :)

Det ar ocksa mysigt att ga for att duscha, och nar man kommer tillbaka efter duschen sa har han tant massa ljus, satt pa mysig musik och plockat fram massageoljan :')

Skulle onska att han kunde komma med overraskningar som en weekend nanstans eller en middag ute, men som student far man ju leva lite billigare :P

Aviendha
0

Jag vill ha enkla små spontana överaskningar.

Visst blir jag glad av blommor, ingen tvekan om saken, men en gullig lapp i fickan, eller ett brev skickat vore mysigt. Han är inte så mycket för det. Det var mer i början, som han kunde komma ut från bensinmacken med en nalle på över en meter, eller envisades om att kasta boll tills han vunnit den där blomman han ville ge mig, trots att han höll på i 20 min ;) Nu har det mattats av lite.

SaraC
0

Jag vill att de ska vara helt oväntade. Alltså inte att någon i förväg talar om att "jag har en överraskning till dig" och så ska man gå och vänta och undra. Jag är så nyfiken Oskyldig

Blommor har jag aldrig förstått vitsen med. Men choklad eller annat godis är alltid uppskattat Skrattande 

Men helst att han lagat en god middag när jag kommer hem trött och slut eller kanske lämnat en gullig lapp åt mig på bordet när jag kommer upp på morgonen. Sådana små saker kan lysa upp hela dagen Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Liss
0

Spontana överaskningar slår alltid bäst. Men inte en stor födelsedagsfest typ efter jobbet, så kommer man hem seg och hemsk och så är alla där redan;P Visst skulle jag bli glad, men lite omtanke om att jag ska kunna vara presentabel också.

Men annars är de dem små sakerna som förgyller livet. Och ju mer spontant dessto bättre.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

destroyed
0

jag är lite som #4. Jag älskar överraskningar men på något sätt kan jag alltid klura utt grejer innan. Den enda grejen jag inte ville luska ut var min årsdag och den blev helt perfekt!!!

Jenahbella
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tycker om när min sambo kommer hen från affären då han typ bara ska köpa mjölk eller bröd så har han köpt blommor eller nåt annat kul han vet att jag vill ha :) en kväll efter jobbet cykla han över halva stan för att köpa blommor :P jag va arg när ja hörde han i dörren för att han var sen, men de kunde ja ju inte va länge!

fotokrafs
0

Åh, i fredags överraskade maken mig med att komma hem mycket tidigare än han brukar. Annars är det alltid kul när han överraskar med att ha köpt hem något extra gott som vi kan smaska på, antagligen onyttigt. Eller när han överraskar med att baka bröd på morgonen så jag får nybakt till frukost. Eller när han skrivit något extra gulligt på whiteboarden. Eller när han.. 

Att överraska mig med godis eller kaka brukar näst intill alltid gå hem Skrattande