Tar ni mycket foton?
Tar ni mycket foton på nära och kära?
Jag gör det för att alltid kunna titta tillbaka.
Eftersom jag älskar att fotografera och gärna skulle börja jobba med det så blir det nog en hel del :)
Jag är fruktansvärt dålig på det. Några på killen och djuren blir det, men har kanske sammanlagt 10 kort under de senaste 4 åren på syskonen, 2 på pappa, 1 på styvmor och inget på mamma. Pinsamt ju :S
Paulina
Gick faktist foto i gymnasiet och älskar att fota som hobby. Men har man ingen kamera är de lite svårt. På djuren brukar jag ta sällan men mycket. Jag har hundratals bilder på ecko tex, fast med långa mellanrum.
På människor är jag nog dålig… De blir bara när man gör något speciellt tillsammans. När vi var små filma vi nästan allt, nu mera filmas de inte alls.
Fast som sagt, sällan fast mycket. Så har en hel del bilder på mor och mig. Och vänner och mig.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
inte så mycket som jag skulle vilja. det blir en del partybilder och när vi gör något speciellt. annars blir det mest på djuren.

För mig går det lite i perioder. Jag älskar att fota och det är en stor hobby för mig. Ibland har jag alltid kameran med mig och då blir det en hel del foton, men ibland har jag helt enkelt ingen lust att släpa på den och då blir det inga foton vilket är synd.
Jag tar väldigt mycket kort, på allt o alla… Vänner, släktingar, barna såklart, familjen, naturen, vardagen. osv osv… :o)
ja enormt mkt. kameran är framme varjedag. :)

nää, tyvärr är jag väldigt dålig på att ta kort.. synd faktikst… tänker alltid att jag ska ta mer kort men dom i familjen jag har mest kort påär mina hundar.. ;)
har en kompis som ALLTID har kameran i högsta hugg.. o det är ju jättekul!

nja jag har svårt för de där med att ta kort tyvärr.. de går i vågor! mest bilder blir de nog på råttorna fakiskt=)
Qui dormit, non peccat

Massor. Varje dag. Alltifrån någon bild per dag till flera stycken. och nästan alla på min dotter :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Hyfsat mycket. Men det blir flest på djur och barn.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag tar mängder av foton. det blir mest på hemmet, mina kära, katterna och alla mina växter. Sedan är jag en sådandär "turistfotograf" när vi reser. Har alltid kameran till hands.
/Maria