Kommer dom överens?
Kommer din partner och dina bästa vänner överens?
Ja. Vi har till största delen gemensamma vänner (sedan innan vi blev tillsammans)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jaa… de kommer bra överens.. det är värre med mig och en av hans vänner.. :P
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Japp, de kommer bra överens. Vi umgås mest med en av mina vänner då hon bor närmare men har träffat hans också och dom verkar ok. Dock så dejtar en av dom en dum blondin som är ungefär lika smart som våran katt och har lika mycket humor som en sten. Eftersom hon dejtar en av min fästmans närmaste vänner så kommer hon också på bröllopet. Jag hoppas lite att dom skulle göra slut innan sommaren så att jag slipper ha henne där på min stora dag. 
#3 Vad ond du är 

jodå, det gör dom allt
Jag kom inte överrens med mitt ex bästa vän. Han var riktigt knepig! Men nu behöver jag ju inte tänka på det mera :P
Han kom dock överrens med mina vänner
ja, det funkar bra
Sajtvärd på Iller.ifokus
japp min sambo tycker om mina närmaste vänner :) men han älskar ju inte alla, de begär ja heller inte :P alla kan ju inte älska alla!
själv så är jag väldigt omtyckt av hans närmaste vänner med :) de e skönt! :)
#9 Vad tycker du om hans vänner då?

Jajjemen :) Vi umgås bara med mina vänner, ibland följer jag med honom och hans vänner, men de sällskapet har föga att tillföra mig så jag håller mig hellre hemma :)
Carpe Diem
#10 hans bästa kompis har blivit en av mina närmsta kompisar :) och hans andra kompisar tycker jag med om :) de e så lätta att umgås med, blir mest att vi umgås med hans kompisar faktiskt.
Hehe, mm.. exet ville helst vara med sina vänner. Mina vänner var inte så intressant helt enkelt men de funka ju.
Våra gemensamma vänner/hans vänner är riktigt underbara och vi gick super bra ihop åt båda hållen. Dem var alltid på min sida genom allt, men vågade dock inte säga något brytande till exet om sakerna^^ Dem kan man sakna ibland, men eftersom dem flesta är hans släktingar också så är de lite svårt att kompromissa.
Senare dejter har aldrig kommit så långt som att träffa mina vänner på det planet. Visserligen träffa ju den senaste dejt"grejen" några av mina vänner eftersom vi träffades ute på puben. Och de funka jue..
Men men, jag hoppas att de funkar fint när jag väl hittar den rätte. För då ska allt gärna klaffa.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

jodå de går bra=)
Qui dormit, non peccat

Min man och mina vänner kommer bra överens. jag och min mans vänner.. ja.. hans vänner från gymnasietiden, allså innan vi flyttade ihop, är väl lite sisådär med.. En tyckte inte om mig men när vi fick barn så tycker han om mig och det känns bra. en annan tyckte o mig först, sen så ogillar han mig, varför vet jag inte, men jag tror att det är för att han tycker att jag tog Andy ifrån kompisgänget..
Sen så våra gemensamma vi har fått sedan vi flyttade ihop funkar jättebra. :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Ja, han funkar bra med mina vänner tycker jag. Och det känns bara jättebra att han gör det! :)
/Christine
Kan man nog säga. Enda killen bland 5-6 tjejer och vi kör på med tjejsnack och hela köret, han hakar bara på :) Så han är verkligen en i gänget.
Jo, vi kommer överens. En av hans bästa vänner har jag lite problem med, eller snarare tvärtom, men det funkar bra.
Paulina

Ross och jag har ju brutit upp men vi har samma vanner, och han tog mina vanner hemma i Sverige med storm ocksa. Han ar en sadan manniska alla alskar, varesig de vill det eller inte.
Jag kom ok overens med hans vanner fran York. Jag ar ganska blyg, och hatar att tranga mig in i konversationer osv, sa har inte pratat sa mycket med dem.
// Amanda