Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2919 ggr
Karmatarerskanise
0

Vad gör du helst en kall vinterkväll?

Vad jag gör du helst en kall vinterkväll?

Jodrena
0

Jag gör nog ungefär det samma som vanligtvis. Det kan vara mysigt att klä på mig i flera lager kläder, ta en promenad så jag blir alldeles rosig om kinderna, sedan komma in i värmen, tända några ljus, koka en kopp örtte, sätta mig vid datorn och skriva, för förhoppningsvis har jag funnit en hel del inspiration under promenaden.

Det är den ensamma varianten. Får jag tillbringa kvällen tillsammans med min kille sätter jag mig gärna i soffan under en filt med honom och ser på någon vacker film och myser, kanske med litet god mat, men inte för mycket så vi hinner gosa med varandra också ;)

Karmatarerskanise
0

Nu har jag ändrat i rubriken, såg inte det själv Skrattande

Jodrena
0

#2 då tog jag bort kommentaren om den ;)

Karmatarerskanise
0

Det hade du inte behövt göra Flört

SaraC
0

Helst håller jag mig inomhus Skrattande

Men med hund blir det alltid promenad. Vilket kan vara riktigt mysigt en del gånger, och andra inte.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Jodrena
0

#6 Det var just därför jag skaffade hund, för det kändes fjantigt att gå ut utan anledning hehe. Det är sällan jag tycker att det är jobbigt att behöva gå ut med henne, trodde att det skulle vara jobbigare med tiden, men det har gått några år nu och jag trivs med den uppgiften (oftast) oavsett väder

Salladshataren
0

Ut och åka pulka Oskyldig

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Jenahbella
0

precis de jag gör ikväll :) köper mig god mat och en stooooor godispåse å cola :)
tänder MASSOR med ljus.
kryper ner i sängen i älsklingens armar och ser en film ! :)

MimmieM
0

Jag hoppar ner i soffan och stickar strumpor ^^

Carpe Diem

denobservante
0

Dricker varm choklad och äter smörgåsar efter varit ute hela dagen.

Liss
0

Ja de är skönt med hund, då kommer man ut varje dag. Men ibland har man bara sån lust att INTE gå ut på hela dagen och bara mysa ner sig i en varm soffa och skita i allt! Men de går ju tyvärr inte med Ecko pyret.:) Fast att de regnar gör mig inget, är skit härligt att gå promenad i regn. Men när de är såhär iskallt och biter sig fast i en..blä!:P

Hum.. Jag sitter och gosar i soffan med varm filt, ljus och film. I goda vänners lag eller med den jag älskar. Eller alldeles ensam med min favorit i hela världen- Ecko! .. Så skönt med lugnet inomhus och en varm hundkropp som värmer fosingarna. Och TE är viktigt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

hus-musen
0

en riktigt kall vinterkväll med mycket snö, då trivs jag=) går gärna ut på en långpromenad, sen dricker jag en kopp te o myser inne i värmen.. eller så ränder vi en brasa hos mormor o morfar o ligger o dricker varm choklad på en fäll framför brasan=)

Qui dormit, non peccat

Niini
0

Kryper upp i soffan med sambo och hund under en filt, ser film och äter/dricker gott :)

Aviendha
0

Tar jag mig ut så njuter jag i stora mått av snön, älskar den! Inomhus under en filt i soffan med te och en bra bok med utsikt så man ser den fallande snön, det är inte illa.

SaraC
0

#6 Jag tycker också om det för det mesta. De flesta gånger det känns motigt blir det alltid skönt så fort man gått en bit Skrattande

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar