Relationer iFokus

Relationer

Etikett: allmänt
Läst 1651 ggr
Karmatarerskanise
0

Vad gillar ni att göra med er älskling?

Gillar ni att göra något "annorlunda"?

Själv älskar jag att åka med älsklingen i bilen på äventyr. Bara åka runt, snacka, kanske fika någonstans och bara vara.

emsems
0

Allt älskar jag att göra med honom. Allt från bio och middag till att hälsa på släkt eller bara ta en promenad och kolla på husen omkring en. En av våra bästa utflykter var till en hamnby som ligger ca 7 mil bort, för att kika på kommande drömhus. Mitt i djupsnön pulsade vi runt och letade vackra hus. Och så kom det massa rådjur gående. Helt underbart Skrattande

Aviendha
0

Både och. Älskar vardagen med honom, men att få ett ryck, när båda sitter och har myror under skinnet är underbart! Att tanka bilen och dra iväg för att kika på något, ett vattenfall, utsiktspunkt eller att sladda skiten ur bilen på någon öde plats ;)

SaraC
0

Det mesta Glad Vardagliga saker som att laga mat, titta på tv eller ta ett bad ihop. Gå en mysig promenad med hunden och busa alla tre. Åka på någon liten utflykt.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Karmatarerskanise
0

Ingen som gör något annorlunda ? Skrattande

ChristineL
0

Jag och min älskling brukade simma tillsammans, men nu är jag nytatuerad så han får klara sig själv ett tag :P Vi har gjort en del andra skojiga saker med, satt upp vävtapet och målat om i hans hall. Det är knaske inte sånt som man brukar göra som nytt par. Och så har vi köpt ett wii tillsammans.

Men jag tycker verkligen om att göra allt tillsammans med honom!

Karmatarerskanise
0

Jag vill också ha wee! Då kan man ju bowla i vardagsrummet!

ChristineL
0

Hehe, ja det kan man! Och det är skitkul att knocka killen på boxningen ;)

Karmatarerskanise
0

Flört

Aviendha
0

Vad räknas som annorlunda? ;) Skoterturer ihop ofpist eller vad man ska kalla det kanske är annorlunda för många, men bor man där jag bor (hemma vill säga) så har man för det mesta åkt skoter sedan barnsben och suktar efter skoterkortet isf för moppe ;)

Maria
0

Vi spelar ofta kort på kvällarna. Kör små turneringar.

Sedan finns ju Guitar hero. Jättekul men det är mest jag som tycker det.

Sedan älskar jag våra fredagkvällar då vi alltid för "djupa" diskusioner.

/Maria

Karmatarerskanise
0

#9 Man bestämmer själv vad som är annorlunda, för precis som du skriver är det ju oliak beroende på var man är och vem man är.

Vi spelar skip-bo ibland här hemma. Så himla kul!

Aviendha
0

#11 Det är ett kortspel va? Tror min syster har det isf och hon tjatar hela tiden om hur kul det är. Själv är jag lite anti spel. Kass förlorare ibland (när det gäller killen) och tycker inte dte är så underhållande ;)

Men spel när man sitter i stugan utan el med sprakande eld och källvatten som dryck och bara en batteridriven radio, det är grejer =)

[Vargnatt-]
0

Vi brukar också ta bilen ibland, leta upp nya promenadställen där vi kan ha hunden lös, det är riktigt mysigt Glad.
Annars vet jag inte vad vi gör som är så annorlunda direkt Tungan ute

pyromanen
0

Diskutera förbränningsteknik eller alternativa tekniska lösningar på praktiska saker… händer ofta att vi gör.. kl.23.00 i sängen he he.

Eller att brottas på lotsas.

hus-musen
0

ingen aning om vad vi gör som är annorlunda=) de mesta känns ganska vanligt tror jag=)

Qui dormit, non peccat

JossanH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns bara en som jag klär ut mig till kyckling ihop med och våldgästar folk som är helt ovetandes om våra fina dräkter. Lite förfest hemma med vin och asgarv när man klär på sig dräkten och sedan ut! Jättekul!

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eller roadtrip! I somras åkte vi ut på en miniroadtrip där vi sov ute i bilen i 2 nätter. Vi köpte engångsgrill och drev runt för att hitta ett bra sovställe. Även det fantastiskt mysigt och kul.. Och på vägen kan man stanna på loppisar o göra fynd :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

Åh, eller få små infall som i våras- då gav vi oss ut kl 10 på kvällen (trots att jag skulle jobba dagen efter) och brottades i en hel timme.. :) Det slutade dock med att vi låg på gräset och kollade på stjärnorna, men en hel del brottning hanns med. Eller att ta små avstickare på sena kvällspromenader och undersöka ett vattenfall, en industri eller en bro kanske.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus