Relationer iFokus

Relationer

Etikettfamilj
Läst 2333 ggr
Karmatarerskanise
0

Bråkat med svärföräldrar?

Har du någon gång bråkat med din partners föräldrar?

pyromanen
0

He he, min ex-svärfar var väldigt nära att få en smocka av mig, fast jag missade dock i stort sett. Det var när mitt första barn var ett par månader och vi var på besök där fler dagar. Bäbisen var lite sjuk, tror kanske ont i örat, i alla fall vill hon inte tutta fast hon var hungrig och törstig. Varje gång jag la till henne var det fel och hon grät och mer o mer hungrig blev hon ock missnöjd så jag bar och bar på henne och gjorde ibland nya försök.  Eftersom det var första bäbisen var jag fortfarande lite blyg med att sitta med tuttarna framme så när jag ammade satte jag mig typ i en fåtölj med ryggen mot resten av huset för att vara lite för mig själv. Och då, när ungen äntligen efter det mesta av en dag tar tag och börjar tutta då kommer svärfar fram med en claes ohlsson katalog för att visa mig nån smart skruv han tror vi kan använda på taket vi ska byta.. och ungen blir störd och släppar tutten och jag dänger ärmen mot gubben och säger nåt typ "bort" eller "jag vil va ifred" eller nåt med tämligen ovänlig röst fast dängen når nog mest bara claesohlssonkatalogen och lite på hans hand….  Jag tänkte inte alls,det var ren reflex Skäms

Musiken
0

Joda. Har for nuvarande inga, men genom aren sa har det blivit nagra "svarforaldrar", och aven nagra brak.

Lenore
0

Nej. Mina svärföräldrar är väldigt "privata" av sig och skulle aldrig få för sig att säga något som kan göra mig/någon upprörd. They mind there own business så att säga och är hellre tysta än säger något som kan uppröra. Även om jag och sambon har varut tillsammans i snart 7 år har jag aldrig sett eller hört någon av dem vara irriterad.

[Vargnatt-]
0

Nej det har jag aldrig. Vi kommer bra överens.

JossanH
0

Kommer jätte bra överrens med mina svärföräldrar! och har alltid gjort :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

Nej, det har jag aldrig gjort. Har en bra svärmor.

Johanna
0

njae, lite grann,, vi vart lite osams ang min hund.. men det gick snabbt över

skrollan
0

Bråkat nej, men ibland kan vi säkert ha olika åsikter, men det tar vi som vuxna människor såna fall!

Buffaomini
0

nej inte än. men visst jag har haft saker som vi varit oense om men aldrig bråkat. kommer kanske någon gång..

JossanH
0

Mitt ex pappa hade jag iof ofta delade åsikter med. Men vi accepterade varandra och kunde diskutera men inte blev vi sura för det..

Sajtvärd på Iller.ifokus

TerriZue
0

Nej, jag kommer jättebra överens med mina svärföräldrar. :) De är jättetrevliga båda två och jag tycker jättemycket om att umgås med dem. :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

emsems
0

Nej absolut inte, dom är världens sötaste. Och om vi hade olika åsikter skulle vi nog ändå inte börja bråka.