det är inte alltid det som räknas !
'' stark är inte den som aldrig faller, utan den som reser sig efter varje fall ! ''
ibland blir det så.. att man inte orkar, att man inte vill resa sig upp igen. den hära gången ska jag stanna kvar på botten, jag tänker inte resa mig. för allt du har gjort mot mig så ska jag stanna hära !
Men vad har hänt? *kramar om*

han har förstört allting igen !
Men om han förstört allt, så är det väl han som hör hemma på botten Inte du!

men man tycker man hör hemma på botten …
Men gör man INTE! Det ska du veta. Det är den som gör fel som hör hemma där nere. Och han är redan där.

om nån är där så är det nog jag :(
Så borde det inte vara!
Hemskt att så många hamnar där fast det inte är dom som gjort fel.

det var nog mitt fel.
Hur då? Det är svårt för mig att ge tips och råd, eftersom jag inte vet vad som hänt.

du får ju gärna förklara dig lite mer, svårt att veta vad som hänt när du skriver så kryptiskt!=)
Qui dormit, non peccat

såhära;
han ; ni dricker !
jag; nae !
han ; jo det gör ni ju!
jag ; nae !
sen dagen senare så var han sur på mig förnågot .
då sa hon, va inte arg på emelie för hon var aspackad igår.
då blev han skit arg på mig för att jag var en jävla fitta som vara ljög om allting och man kunde fan inte lita på mig ;s
nu varre ju så hära ; att jag hoppade runt när han sa ni dricker och sa me bejbi röst ; nae .

och varför ska du vara deppig för det? va spelar de för roll om du dricker när han inte är med? och om du inte drack så har du ju inte ljugit! fattar inte riktigt vad som är grejen om jag ska vara ärlig..
Qui dormit, non peccat
Ja, det är aldrig bra att ljuga. Varför ljög du om det?

jag vet inte..

men nu har vi försökt prata upp om allting , och han har tydligen inte heller mått såbra. det är på väg att rätt håll iallafall . :)
Vad bra!
Men jag tycker du ska fundera på varför du ljög. Tror det kan vara viktigt.

jo, det är nått jag verkligen ska fundera på.

jag tycker att du ska fundera på att byta pojkvän..är man trygg i en relation vågar man tala sanning..