Min tjej kommer aldrig!
Hej!
Min tjej är överviktig och hon har väldigt svårt att komma. Jag vet att det inte är på grund av övervikten, för jag har hört talas om tusentals överviktiga tjejer som kommer även fast dom är överviktiga och tappat känseln.
Jag kommer jättelätt men hon kommer aldrig, trots att jag gör allt jag kan..
Ska hon ta hand om sin hälsa eller är jag en dålig partner?

Vissa är helt enkelt inte lika känsliga och har olika svårt för att komma. Tycker hon själv att det är ett problem?
Jag tror absout inte att det har med hennes övervikt att göra. Faktum är att personer med undervikt har svårare (har ja hört).
Carpe Diem
Ja hon tycker det är ett otroligt problem! Hon vill komma.. Hur ska jag göra för att få henne att komma, hålla på med henne i 2-3 timmar? För sex framför tv:n är det som blir mest och det blir för det mesta bara en kvart.

Tvn är som ett preventivmedel om man kanske inte väljer att se på erotik, annars är det nog det mest avtändande som finns och har man då svårt för att komma så kanske man behöver ha en mer avslappnande miljö, sovrum, mjukt underlag, evt lugn musik. Fantastin måste få en chans att spela in. Sedan är det viktigt att man är avslappnad, kanske massage som bygger upp spänningen som sedan leder till någonting annat.
Jag själv har inte jättelätt för att komma men jag ser det inte som något problem. Men så snart jag känner att "shit, det här går inte.. kommer jag inte snart. Tick tack.. tiden går" så är det likabra att lägga ner, för då är jag inte avslappnad längre.
Carpe Diem
Okej, vi bruakr ha sex 3 gånger om dagen, morgonsex, eftermiddagssex och godnattsex. Oavsett hur avslpppnad hon är kommer hon aldrig, konstigt nog..

vissa har svårt att komma, andra inte.. de har inget att göra med om man är överviktig,underviktig eller "normal", de sitter i huvudet 7gånger av 10, de andra gångera kan de vara nått medicinskt problem.
sex framför tv.n är nog en av de mest avtändande sakerna som finns, och om de bara räcker en kvart så kanske hon behöver mer tid? ja skulle då inte hinna med på en kvart alla gånger! men hon kanske spänner sig för mycket? kan ju bli så att man vill för mycket o då tappar man känslan och får motsatt effekt!har hon fått orgasm tidigare då? eller har hon alltiid haft svårt att komma? vad säger din tjej då om saken, hon kanskeinte ser det som ett jättestort problem=)
sluta tänk på orgasmen som det ultimata målet o ha skönt istället!=)
Qui dormit, non peccat
Alla fungerar så hemskt olika. Jag komer väldigt lätt, men om jag känner minsta lilla "detta går inte" så är det totalt kört för min del. Tyvärr går det ju inte att "bara sluta tänka på det" även om det skulle vara ett bra sätt ;)
Kanske kan ni skippa sex på ett par dagar, avslappnande massage med spänning som byggs upp. Låt det ta den tid det tar och gör saker som ger henne njutning men fokusera inte på orgasmen, fokusera på njutningen i sig.
Paulina
Jag håller med tidigare talare/skrivare, alla fungerar olika helt enkelt. Och hon onanerar väl och då vet hon väl själv vad hon tycker är skönt? Men som sagt en del har svårare och en del har lättare för att komma.
/Christine

köp en vibrator/klitorisstimulator till henne. jag har en som jag använder under samlag och då kommer jag och min sambo nästan alltid samtidigt.
Kan hon komma utan dig? Till exempel om hon onanerar?
Jag är överviktig men kommer väldigt lätt så jag tror definitivt att det sitter i hennes huvud. Är hon osäker av sig? Dålig självkänsla dödar de flesta erotiska känslor.
Om hon inte mår bra så hjälp henne ta första steget. Påminn henne om hur mycket hon betyder för dig.
Jag säger ju detta för att det är såhär med mig i och med att jag själv är överviktig.
Sist men inte minst. Sex 3 ggr per dag är kanske för mycket för henne? Sexet kanske blir skönare och mer avslappnande om det kommer när det passar henne. Jag känner ju inte till er situation men jag hade aldrig klarat 3 ggr per dag.
Hon HATAR att onanera, hon tycker det är äckligt och att hennes könsorgan är något av det äckligaste som finns. Fast där håller jag inte med henne!
Jag påminner hennevarje dag om hur vacker, underbar och hur mycket jag älskar henne. Hon har sagt att hon vill ha sex 4 gånger om dagen, efter varje matmåltid. Men det orkade inte jag så hon gick med på 3..

Har ni bara sex en kvart är det kanske inte så konstigt att hon inte kommer ;)

Det låter som det är hennes självbild som är den största boven och det är någonting som hon måste arbeta med själv.
Carpe Diem

Fast när jag läser det du skrivit om din flickvän inne på andra sajter så låter du då rakt inte lika kärleksfull
Hej! Min tjej är överviktig, hon vägrar banta och så fort jag säger att hon måste gå ner i vikt, hon säger att hon inte orkar. Eftersom min tjej väger 140 så antar jag att hon MÅSTE gå ner i vikt. Hon kan inte ha dom sexigaste underkläderna längre, och det gör ont.
Säger du så till henne öga mot öga?
Carpe Diem

Bra att du är så omtänksam tycker jag (jag utgår ifrån det, vet dock inget om dina andra inlägg) , men glöm inte bort att det inte är din uppgift att ge henne orgasm. Det ni båda bör göra är att som tidigare skrivit ta bort alldagligheten i det hela, eller hitta på saker som bygger upp en riktigt skön känsla. Kommunicera - skriv om det är svårt att säga det man känner innerst inne. Och sen undrar jag vilken typ av orgasm du menar? om hon kan få klitorisorgasm kan ni väl ha samlag samtidigt som hon smeker sig själv? Hon behöver kanske lära sig mer om sin kropp/sig själv? Jag kan rekomendera henne (och dig) att läsa en bok som heter orgasmera mera, köpte den till en tjej jag var ihop med för länge sen, den hjälpte henne en del del! hon ändrade hela sin defenition på att både slappna av, hetsa upp sig och vad sex egentligen var för henne.. = och sexlivet blev ju bara bättre och bättre även för mig då hon fann mera njutning i sig själv =) … Så tips: Stöd henne.. men gå inte in i hennes problem för mkt. Att vara överviktigt tror jag inte har med orgasmförmågan att göra men matvanor spelar dock en roll. Om ni äter massa godis, chips och dricker läsk var dag har det en negativ inverkan på era kroppar generellt - inklusive…de organ som har med sexualiteten att göra. Sinnet behöver stimuleras också - det mesta händer ju i hjärnan och inte i själva könet.Börja i känslan och inte i kroppsdelen och ha sex mer sällan - skapa längtan! så kommer mer fantasier i hjärnan och fortsätt så länge länge, alltid, byt rutiner, ta bort rutiner… utryck era lustar och lär er att alltid kunna både ta och ge ett nej - få det lustfyllt och kravlöst - och om den ena har större sexlust så får den parten tillfredsställa sig själv emellanåt. Älska med insidan, älska hennes inre…kanske kan hon få hjälp genom terapi att tycka om sig själv, var ett stöd men gör det ej till din uppgift att laga hennes självkänsla för då kanske du blir bitter mot henne istället/behandlar illa… terapi kan faktiskt vara grymt bra (kanske för er båda?)

Jobbig situation.
Ja alltså om hon fortsätter att hata sina intima delar så blir det kanske bara svårare.
Det verkar ju som att du har gjort allt du kan. Jag tror absolut inte att du är en dålig partner. En dålig partner hade ju inte brytt sig.
Det känns lite som att det är hon som måste tänka över sin situation. Hon måste helt enkelt finna sätt att bli bekväm i sig själv.
Om hennes vikt är det största problemet enligt henne så är det vikten som måste prioriteras. det enda du kan göra där förutom att inte äta en påse chips framför henne så att säga är ju att stötta henne, hjälp henne och kanske ge henne en knuff.
Jag vet själv att jag hade inte klarat mig utan min sambo, han hjälper mig varje dag med min vikt. Han ser till att jag äter rätt när jag inte själv är i form att göra det och han hjälper mig med motion. Och än så länge har jag gått ner 10 kilo :)

Hittade dig inne på kolhydrater-sajten där jag också håller till. (det är med LCHF jag går ner i vikt) Dom kallar dig troll där inne.
Och som mimmie sa, du verkar inte vara så kärleksfull mot henne där.
Nej, jág skrev ANTAR, jag har aldrig sagt något sådant till henne!

Och att hon brottar ner dig för att gå in på pizza hut och godisaffären?
Carpe Diem

hon vägrar banta och så fort jag säger att hon måste gå ner i vikt, hon säger att hon inte orkar (…)
Längre ner säger du att du ANTAR att hon måste gå ner i vikt. Antingen så uttrycker du dig klumpigt eller så talar du om för henne att hon behöver banta.
Carpe Diem
TIAMO; du har aldrig tänkt på att hon kanske hittar hit en dag och hittar vad du skrivit om henne? Tror du hon skulle uppskatta det?
Hera: Nej, jag har ett användarkonto med lösenord och allt.. Vill ju inte att hon hittar mina filmer jag laddar ner. Dessutom så gillar hon inte att sitta vid datorn, tvn och chips har blivit väldigt populärt.

Jo, men det är ett öppet forum som vem som hellst har tillgång till. Och ju mer du skriver destå svårare får jag att ta dig på allvar.
Carpe Diem
TIAMO; hon behöver absolut inte ditt lösenord för att läsa. Bara till att gå in på www.relationer.ifokus.se, eller www.kolhydrater.ifokus.se så kan hon läsa alla öppna trådar.
Jösses…Jag säger som MimmieM…Har läst och iakttagit allt som står..men får en känsla av skojeri.
Vad är det förresten för filmer du laddar ner?
Kan det vara så att hon VET att du laddar hem porr och känner sej otillräcklig för dej?

hade min sambo sagt det du säger om din tjej hade han åkt ut direkt. sarkasm är något av det idiotiska som finns och du använder dig av sarkasm en hel del…..

Om du nu inte är ett troll, så kanske du borde ta mycket mer på hennes villkor. Alla "extrema" sexformer osv kanske hon gör för att behaga dig, för hennes utseende gör det ju inte. Det sätter alla käppar som behövs i hjulen för de flesta.
Paulina
Ja, nu är användaren tydligen borttagen.

Evreka!
Carpe Diem
Varför är det så viktigt om hon kommer eller inte? Så länge hon gillar att ha sex med dig är väl allt frid och fröjd, eller har jag missat något?
Av de jag själv varit ihop med har någon (a) kommit väldigt lätt (typ en gång per minut i en kvart eller så, när det väl började…) och någon annan (b) oftast inte alls eller väldigt diffust. Ändå är jag ganska säker på att b i mitt fall tyckte bättre om att ha sex med mig än vad a tyckte. Att komma är inte allt, så slappna av. Tänk inte på det, njut bara istället.
#21 Om hon inte använder datorn över huvud taget är nog risken minimal att hon hittar hit. Det finns faktiskt folk som är totalt ointresserade av att använda datorer.
Hoppsan, användaren TIAMO finns tydligen inte längre… så vi skriver kanske för döva öron här. Fast det går ju som sagt att läsa fast man inte är medlem.

Trådskaparen har antingen blivit avstängd eller avslutat sitt medlemskap så vi kan sluta diskutera deras påstådda sexliv nu eftersom det troligtvis enbart varit dikt och påhitt alltsammans.
Carpe Diem
Fast det KAN ju hända att någon annan, som läser detta, har samma ”problem”, i och för sig…
Ja, det har du rätt i #33.

Nu tänkte jag främst att vi kunde sluta diskutera TS och i så fall fortsätta diskutera problemet generellt. Jag tycker baradet är så tråkigt när någon humoriserar ett kanske allvarligt problem.
Carpe Diem