Relationer iFokus

Relationer

Etikettgrannar
Läst 2378 ggr
MimmieM
0

Min musikaliska granne

Jag är superglad över att min granne har hittat sig en hoppy som han trivs med och allt det där, problemet är bara att han spelar elgitarr. Och vad värre är, han har spelat samma låt i 2 veckor nu, blues.. och jag kan inte med det!

Carpe Diem

[mia-38]
0

Hahahah..Han kan ju iallafall byta låt.
Nä men MimmieM…har du pratat med honom om det? Att det låter lite högt?
Han kanske inte tror att det hörs?

Karmatarerskanise
0

Stackars Flört

Jenahbella
0

släng ner lite nya noter (på en låt du gillar) i brevlådan :D

olle123456
0

Kan tänka mig att vissa här i huset har samma problem. :) Iofs får ju jag lyssna på hennes två extremt bråkiga barn och högljudda make så det jämnar ut sig.

MimmieM
0

Problemet är att jag inte vet VILKEN granne det är. Både jag och sambon har kilat runt i trapphusen och försökt lista ut från vilken lägenhet det kommer ifrån, men ute i trapphuset så ekar det bara. När man står utanför vår dörr så låter det som det kommer uppifrån och när man går en trappa upp så låter det som det kommer en trappa ner.

#3 Kanske skulle kopiera upp ett nothäfte och slänga in till alla grannar som bor 2 trappor upp och ner :)

Carpe Diem

[mia-38]
0

Sätt en lapp i entren och skriv  nåt om att det störs…Och att vederbörande kan väl sänka lite om det går.
Eller be att få vara med så kan ni bilda band..hahaha

MimmieM
0

Jag kan studsa in med min älskade, svarta ibanezbas. Oh den är så saknad. Men jag vägrar spela blues och vederbörande kan bara en låt. Jag tror vi kommer bli två enmannaband!

Carpe Diem

Jenahbella
0

#5 haha jaa gör de ;) kanske dom bildar ett helt band sen :D

Jenahbella
0

haha måste passa på att berätta att i lördags när jag och sambon var utelåsta och satt å vänta på hyresvärden i trappen fick vi höra våran granne sjunga, lugna favoriter spelades på hans radio, och han kunde inte en mening :D önskar att ja hade kunnat spela in de :D de lät förjäkligt :D

fotokrafs
0

Köp en pod och hörlurar till honom. Flört

MimmieM
0

Aldrig i livet, han kan köpa Ipod till mig istället :D

kanske kan hinta om det, bra tips fotokrafs ;)

Carpe Diem