Julklappspanik!
Jag och min hade sagt att vi inte skulle köpa julklappar till varandra iår pga att han hade beräknad sin lön fel.
Men nu så sa han igår att han ska köpa en julklapp till mig för ca 200, han har tydligen reda sett ut någon. Så nu måste jag köpa något till honom..! Jag har ingen aning om vad..
Jag vill köpa något specillt och inte tråkiga saker som ex DVDskivor eller strumpor..
Jag har ingen aning alls.. Vad köper ni till era killar?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
En t-shirt, parfym och ett fotoalbum med bilder och små gulliga "meddelanden" om oss. Funderar på mer, och hoppas att jag får lite inspiration i min nya tråd om detta i LustHuset ;)
Paulina

Jag koper roliga saker..
Typ hogtalare till mp3n som ser ut som en gammal radio, en t-shirt med ett roligt tryck, upplevelser (finns nagra pa http://www.liveit.se/) eller bara nagon liten nalle eller sa som jag tycker passar.
// Amanda
Jag och min sambo brukar inte byta julklappar. Istället köper vi en gemensam julklapp som vi båda har glädje av. I år blir det nog en ny skrivare.
En upplevelse..Bio,resturangbesök,bowling eller nått han är intresserad av*L*
Jag säljer otroligt mycket smycken och fantasygrejer till killar i den åldern!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tror att det blir en spa-dag för oss båda…

Han ska få ett lite… 'gott och blandat'-paket som kommer innehålla en parfym, ett par kallingar, ett paket 'hångeltuggummin' bara som en rolig grej, 'kärlekscheckar - för älskaren' haha, och självklart åker en upplevelse med… som jag dock inte kan ta här, ehe.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
i år har jag köpt ett ps3 + spel, ny mobil + abonnemang, ipod nano.
Ett tips är ju smycken med gravyrer. kanske ditt och barnets namn?

#3 Vi hade tänkt att köpa en gemensam sak, men vi gick inte igenom krediten (ingen inkomst förra året)
#7 jag hittade faktiskt en julklapp idag till honom, ett armband, fast jag var tvungen att säga det då han får 15% rabatt i den butiken för att han jobbar i samma köpcentra, så han får köpa den själv sen :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Dom har en massa roliga saker på www.coolstuff.se
:)
#7 Herregud! Det var inga dåliga grejer! Dyyrt. :P
Vi har en ps3:a, jag tycker spelen är vråldyra….
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

han får t-shirtar med motiv från filmer han gillar. och senaste batman filmen på blue ray.
i födelsedagspresent fick han böcker,parfym,bälte,t-shirt, en mjuk fraggel-docka (barnserie) och en staty av freddy vs. jason
men köpa present på de han gillar.
eller en spa upplevelse, kan vara 30 min massage för 200kr
t-shirt på h&m kostar ca 149-199kr
tycker han om godis? köp lite dyrare och exlusivare?
snygga underkläder..
jag har köpt en mobil till min kille, men det är ju lite pengar, hehe^^'
Köp ett fint killhalsband i silver:) kostar runt 300-500 kr beroende på vart du köper:) det är snyggt^^
Min blogg: SweGizmo.se

Gillar han whiskey? Eller något annat alkhoholhaltigt? Några intressanta ölsorter?

vi har sagt att vi inte ska köpa en massa till varann, blir ju bara som att byta pengar.. :) vi ska köpa ny TV o så sen istället…
men… jag har beställt en tröja från USA som jag vet att han vill ha , sen ska jag köpa BjörnBorg kallingar + nåt mer… kanske en halskedja som passar till armbandet han fick när han fyllde år.. får se…
Ett inramat foto på honom och Elva i en speciell stund som betyer något för honom?
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.