Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 3018 ggr
Jenahbella
0

tar du med din partner till krogen?

När (om) du går ut på krogen, tar du med dig din partner då?

Niini
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så ofta det är möjligt, en utekväll är inte fulländad om inte sambon är med!
Ingen förstår hur vi kan vilja vara ut på krogen tillsammans men jag tycket det är bästa som finns att få festa och dansa tillsammans med min sötisKyss

Emelie-E
0

I och med att jag bara umgås med min pojkvän, så är det han som drar med mig till krogen om det blir så:P
Under de två åren jag har fått gå på krogen, så har jag bara gjort det en gång ensam med "kompisar".

Johanna
0

jodå, det brukar jag göra… vi har gemensamma vänner så det faller sej naturligt…

o dom gånger jag går ut själv utan han, så brukar det alltid bli att vi möts upp nånstans till slut…

fast.. nu e jag ute ganska sällan nu förtiden faktikst.. :)

det är mer min man som e ute o jag får åka o hämta domFlört

Aviendha
0

Det beror på. Vi har hemma en massa gemensamma vänner så vi brukar ofta vara på samma fester. Har inte alltid gillat det, den person han blir när han dricker, men det har blivit bättre. Dock är det som roligast med vänner som jag inte träffat på ett tag utan kille =)

ChristineL
0

Det är olika, ibland går vi på fest tillsammans hos någon kompis och då följer oftast utgång, ibland stannar han hemma och ibland stannar jag hemma.

Hennum
0

den jag träffar för tillfället skulle jag inte ta med på dom nationsklubbarna/pubarna jag brukar vara ute på. Dels för att han inte är student så han får inte komma in, och dels för att han inte tycker om att dansa, vilket jag gör. Hade jag träffat någon kille som tycker om att gå ut på samma ställen som jag så hade jag gärna gått ut med honom.

Fester däremot får han gärna följa med på.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Musiken
0

Oftast :) Tycker att det ar mycket roligare nar han ar med!

Karmatarerskanise
0

När jag hade partner var det inte ofta vi var ute tillsammans. Jag ville att han skulle med men han var aldrig sugen. Sen gillade han väl inte mina vänner heller.

MimmieM
0

Jajjemen! Men ibland är de skönt att bara vara med vännerna på egen hand också :)

Carpe Diem

Telefonkontakt
0

nä.. han vill inte och sen så går jag inte på krogen längre då vi har barn.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

freemark
0

Vi går inte ut på krogen, ingen av oss tycker det är speciellt roligt. Men vi tycker om att göra saker tillsammans så visst skulle jag vilja ha med honom.

Natalia
0

Min gosse följer med mig ibland, men ofta vill han inte. Jag är ganska nöjd med som det är, för ibland är det faktiskt roligare att bara vara ute med kompisar och ibland vill jag ha honom med, variation helt enkelt :).

AnneN
0

Varken jag eller sambon tycker om att gå på krogen (var ca 2 år sedan sist) men om jag skulle gå ut på krogen så vill jag ju givetvis att han följer med =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tatsja
0

När jag var gift och barnen utflygna,så kom äldste sonen och ville vi skulle gå ner och ta en öl och pizza, det var något trevligt uppträdande också. Ett band som sjöng 50-60 tals musik.

Efter mycket om och men fick vi med maken, en öl och pizza klar och han reser sig upp och ska gå hem. Jag och sonen stannade kvar.

Han var en riktigt stugsittare. Fest för honom var att ha en skål med popcorn och ha teven på. Sen sitta och sova där. Var vi på stor fest så hittade jag honom ofta sovande i en hörna. Förklaring, ingen snackar ju med mig. Men bjud till lite själv då. Nä, ingen idé. Suck.

Nu kan han sitta i sin hörna och ha trevligt själv.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

rackartyg
0

Ja, vi är nästan alltid ute tillsammans.

Sarah
0

Ibland, vissa gånger, då jag är ute med vänner han inte känner så väl är det skönare att vra själv med dem.

[jenkass]
0

beror på. har man planerat en tjejkväll med brudarna så får han ju inte hänga med :P annars är det väldigt olika, det är inte alltid jag orkar hänga med och inte alltid han orkar hänga med…

Jenahbella
0

för mig e de 50/50 ibland e de kul att gå ut me killen men ibland e de skönt att bara få släppa loss me kompisarna med :)

SLennartsson
0

Vi är ofta ute tillsammans. :)

Maria
0

Självklart om vi bara ska gå ut så där….

Ofta är jag och även min man på "after work" och då är vi givetvis inte tillsammans.

/Maria

Sara
0

Jag hade en vän, eller ja vi är väl fortfarande vänner men hörs inte av så ofta längre, som ALLTID skulle ha med sin pojkvän senare sambo senare man när vi gick ut.

Han var jättetrevlig och vi kom superbra överrens men någon gång skulle det varit roligt att bara umgås vi tjejer oxå.

Sara

fotokrafs
0

Antalet gånger jag gått på krogen kan räknas på fingrarna. Ingen av dessa gånger har dock varit med maken (har inte varit ute på ett tag). Skulle jag få för mig att vilja gå på krogen igen skulle jag helst vilja ha med honom.

SaraC
0

Ingen av oss går på krogen särskilt ofta. Men ja, ibland går vi dit tillsammans.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Niini
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara lägga in en bild som beskriver oss på pricken när vi är ute :) Är en kompis som fotat.

Otroligt kul tillsammans.

Gasoline
0

Jag brukar använda min partner som fyllechaufför eftersom han sällan dricker..

anna42
0

Har alltid tyckt att det har varit roligare att gå ut med vänninorna.

LiindaH
0

Jag och min sambo har försökt att gå ut tillsammans på krogen,
Men det funkar inget bra, därför struntar vi idet.

// Liinda