Relationer iFokus

Relationer

Etikett: off-topic
Läst 2666 ggr
Telefonkontakt
0

OT Älskade och hatade godsaker

Jag älskar semlor! Jättegott! Men jag hatar dem för att det är för gott. Förra året så åt jag 38 semlor på baa ett par veckor, flera om dagen..! Jag var gravid förra året och nu så tänkte jag iår att det inte skulle bli lika dant.. men nu idag så har jag ätit 2..!

Älskade hatade semlor.. Jag ska inte köpa fler.. Eller, kanske 2 till Flört

Har ni något som ni älskar och hatar på samma gågng?

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Aviendha
0

Ja, godis. Jag har inte karaktär att sluta äta när jag har, och det värsta är att jag bara njuter av de allra första bitarna, dvs 3. Sen är det bara rutin/instinkt/brist på självbevarelse som gör att jag äter resten på en gång. Oavsett om det är en chokladkaka på 50 eller 200g, eller om påsen väger ett hekto eller ett kilo.

Har gått över till nötter istället, hjälper för suget efter att plockäta, men då hetsäter jag dem inte på exakt samma sätt, plus att de är nyttigare så det känns bra.

Musiken
0

Jag alskar och hatar sexet med min pojkvan. Sa bra att det garna blir igen, och igen och igen.. Och vips sa ar klockan 5 pa morgonen och det ar dags att stiga upp om 2 timmar igen for att ga till jobbet/skolan -.-

Annars sa ar jag precis som Aviendha - allt ska ner, oavsett hur mycket/lite som finns i pasen..

Karmatarerskanise
0

Jag är sååååå glad att jag inte gillar sötsaker Glad
Däremot säger jag; älskade hatade salt!

Aviendha
0

#2 Haha, ja det kan jag hålla med om, men jag hatar att det är så bra så jag vill ha mer, men att han inte har samma aptit. Får be honom bli sämre så vi hamnar på samma nivå kanske? ;)

Sara
0

Semloooorrr.. Är uppe i 12 semlor i år.

Annars är ljus choklad och bullar mina hatar/älskar saker.

Sara

hus-musen
0

salt! totalt livsfarliga mängder kan jag äta på popcorn, helst ska de svida i läpparna o man ska vara skinnflådd på tunganSkrattande men de är tur att ja har en kille som sköter saltandet.. när ja o några polare är tillsammans så är de nästan mer salt än popcorn i skålen=)

Qui dormit, non peccat

fotokrafs
0

Semlor gillas! Fast vi (i alla fall jag) har bara ätit 1½ stycken hittills i år. Finns mycket gott, men vi lyckas hålla oss hyfsat bra ifrån det "goda" och inte frossa.

Kommer inte på något nu som jag både älskar och hatar, men det kanske finns..

Sarah
0

Nej… jag är rastlös och tröttnar. Visst äter jag upp allt som finns på talriken och tar gärna mer, men med godis och sådant, nej jag lessnar. Tur att jag ogillar semlor annars verkar ju det som ngt folk fastnar i…;) Allt sött ger mig äckelkänslor i munnen efter en stund. Läbbig beläggning på tänder och tunga.

Däremot har jag mina böcker som håller mig vaken många nätter.

Tatsja
0

Semlor är gott. Synd jag på grund av matallergi inte får äta dem. Det jag syndar med och hatar att jag äter är ostbågar.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Liss
0

Salt hos mig med.. på popcorn, på mat och oftast sitter jag och slicker rent salt i botten av popcornskålen också för den delen.

Och Lakrits! ett otäckt beroende:P

Sen bara älskar jag bakverk med frosting på. Typ morotskaka med sån vit philadelphia frosting på.. Så fort Lindhals har dem måste jag köpa!

Och så har jag blitt lite smått galen i Ben & jerrys glass också!:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

emsems
0

Chips. Kan utan några som helst problem trycka i mig en big bagpåse ships på några timmar. Inga som helst problem, speciellt om jag har godis till. Och detta händer också hela tiden. Jämt jämt jämt. Hatar det. Men jag kan inte låta bli, det är sååååå gott!

LinnB
0

Salt. Salt, salt, salt. Och sött. Precis som EmmaL så kan jag trycka i mig en big bagpåse ensam utan några som helst problem. Har jag godis till går det bättre, så man kan varva med något sött Tungan ute 

Var galen i glass och marabouchoklad förut, men då jag började med p-piller så mådde jag så otroligt dåligt så nu blir jag mest äcklad av sakerna jag åt mycket under den tiden. Förknippar det med otäckt illamående! (måste dock erkänna att jag saknar ben&jerrys…)

#10 Morotskaka… Kyss jag brukar göra med extra frosting på Skäms

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

hus-musen
0

#10 haha ja då passar du bra in hos oss saltgalningarSkrattande

Qui dormit, non peccat

Johanna
0

är väldigt sväg för chips, o turkisk peppar… namnam!

är galen nu när jag inte får äta saltlakrists, då jag är gravid o mitt blodtryck är högt :(

men, det är ju för en god sak jag avstår allafall…

Liss
0

#12 Haha jaa, jag var överlycklig när jag gjort en egen morotskaka och så blev det massvis med frosting. Hade frostingen i en egen plastpåse (de som blev över) så jag kunde trycka ut lite extra medans jag åt:P

#13 Ja de kan jag tro! Jag brukar salta extra just för att de ska bli över massa i botten .. de är nästan det jag ser fram imot!:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

hus-musen
0

#15 de är de bästa jueSkrattande man ser hur popcornen försvinner o saltet tittar fram i botten… mums!

Qui dormit, non peccat

Mizzy
0

jag tackar hels nej till semlor. Men godis…..det är det bästa som finns. Äter inte i veckorna, och försöker hålla  lite koll på helgerna så jag inte äter för myckert…

Älskade hatade godis :)