Relationer iFokus

Relationer

Etikett: allmänt
Läst 2259 ggr
Jenahbella
0

hur rår ni om er själva?

om ni ska göra nåt för att rå om er själva va gör ni då? :)

Jenahbella
0

ikväll blev de en såndär myskväll för mig själv! :)
har precis laggt färg i håret för att få bort utväxten "telefonkontakt" kommenterade så fint igår! och så har ja serverat mig själv en stor kopp te! köpte till och med en ny tekopp idag bara för att ^^
ska sedan hoppa in i duschen lägga en ansiktsmask och sedan krypa ner i sängen och gosa iller, se på film och äta lite godis!

MimmieM
0

Jag handarbetar och myser med illrar :)

Carpe Diem

Karmatarerskanise
0

Jag brukar ta ett bad, med tändaljus och radio.
Lägga rena lakan i sängen och mysa med KUDDEN!

Snart kommer jag ha råttisar att mysa igen :P

TGAtomic
0

Har inte tid att rå för mig själv å jag har nog glömt bort hur man gör det..eller vad jag brukade göra.. men det ni brukar göra låter trevligt bra ^^

icansson
0

ja umgås med mina underbara hästar eller så ta jag en mysig kväll med ljus mjuk kudde o en bok:)

SaraC
0

Ta en mysig promenad i skogen med hunden. Lika härligt varje dag! Idag var det smällkallt med stark, riktigt värmande sol - helt underbar vinterdag!

Det är den enda egna tid jag hinner med ljust nu, annars älskar jag att krypa upp i soffan med filt, tända ljus och en bra bok!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Rebecka]
0

umgås med mina hästar o vänner

Buffaomini
0

ligga och läsa, ta en varm dusch eller bad
gör lite manikyr, se lite film/serier
något bara där jag är ifred och inte behöver störas (allt för mkt, ifred för min katter är ibland svårt :p)

[Vargnatt-]
0

Promenader med hunden och kameran, då går vi bara runt och tar det lugnt, vovven springer fritt och jag fotar.
Eller krypa upp i sängen med en bra bok, kanske med lite rökelser på och något gott att tugga på :)

[Henke29]
0

Ta ett varmt bad.
Sen se på nån bra film.

Henke

Aviendha
0

Stänga av telefonen, tända ljus, spela bra musik och ta en lång dusch. Sedan spendera kvällem med en bra bok/film, en stor kopp te och en iller i knäet =)

Liss
0

Jag brukar nog gosa ner mig i soffan med Ecko bredvid, en kopp med te och några mackor eller kakor.

Ta ett bad har jag inte ro till…

Om jag har råd att unna mig något blir de en Ben&Jerry glass till soffan. Väldigt sällan läsk, gud så gott med läsk!

Gå en sen, sen promenad med ecko och bara känna luften i ansiktet, vara helt ensam i världen och se en glad hund som springer omkring! Min älskling.. får skrika lite på honom ibland dock.

Ibland kan jag lägga mig och läsa i sängen med ett stort latteglas varm choklad och massa grädde på!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

thilda-
0

En liten mys stund i stallet med ponnyn..
Eller så tar jag en lång skön dusch och sedan filar jag fötterna och tar hand om dem så dom är lena och mjuka ( vilket som jag är dålig på att göra annars…)
Och sedan så får killen ge mig en härlig massage ;) om han är hemma :)

ChristineL
0

Tar ett varmt bad med levande ljus, ansiktsmask, scrubbar hela kroppen, hårinpackning, lyxig bodylotion, fixar fossingar och händer så de blir fina, myser ner mig i soffan med filtar och katter, slänger upp benen på bordet och ser nån bra film :)

ryttarn
0

En långtur med häst o vagn, eller en god bok och bra musik i soffan.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Sarah
0

Pussar på mina djur, läser, ser på film, tränar, träffar vänner, är ute i naturen, äter dipp, surfar… listan kan göras lång.