Han vägrar förstå!
Jag vet inte vad jag ska göra längre. Han vägrar förstå att jag inte vill ha sex med honom. Han börjar slicka på mig och försöka dra med mig till sängen hela tiden när han är här. Det är riktigt jobbigt! Jag är rädd att han snart ska våldta mig…
Någon som vet hur man får en kåtiller att förstå att man inte vill?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Kastrera kanske? ;)

men det är inte snällt :P
Knipsa av dom bara

Oj jag trode du menade din kille först hehe ;D
Öh.. haha.. ”relation till våra husdjur” var det visst.. gjorde samma misstag som Heda ;-)
Vet inte, man kanske skaffar en illertös till honom ;-)
Släpp inte in han! Vägra umgås!

Shit va rädd jag blev. Trodde också det handlade om din kille. Jag vet inte ett smack om illrar, men prova ge honom en tjej så kanske han lugnar sig.
hahaha..jasssååååå…Handlade det om en iller…hahahahah…

Hehe, man måste ju luras lite ;)
Nja, någon hona blir det inte. Men däremot så blir det nog kastrering ganska snart. Vi har upptäckt att han skvätter på allt upphöjt från golvet och där går nog gränsen :P

#9 Haha, hade du inte räknat med de när ni beslöt er för att hålla honom okastrerad :P Jösses, det var fartränder högt och lågt innan jag kastrerade mina. Oliver var ett hormonmonster och parade sig med mina armar lite titt som tätt. Zeke gick inte att ta i :)
Carpe Diem

#10 vi sa att om han skötte sig som han gjorde förut så fick han vara. försöken till förförandet står jag ut med men att mina skor är helt kissiga, nä, där går gränsen nu :P
hahaha.. va kul att sitta i soffan och kolla på film, så kommer en iller och jukar med ens arm.. ysch^^
fast jag ska väl inte säga nått, mimmie
men då är de väl kastrering som gäller?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#12 Nej, du och din hund kan ju sitta väldigt tysta just nu! Ecko krävde ju sex på första dejten :P
Carpe Diem

är det tröstande ord att jag har en löpande hona som skvätter och drar sig över allt och har adopterat min två åriga hane? =P

#14 får sigge låna henne och sätta på henne? art spelar nog ingen större roll verkar det som ;)

Prova köpa en katt så kan vi se vad de 2 hittar på.
#13 Och ändå är han kastrerad^^ Men han gillade ju dig(A)

#17 Han ansåg mig vara av gott avelsmaterial ^^
Carpe Diem
HAhahha:D Urskön tråd;)
#18 haha! yepp! Du föll honom i smaken helt enkelt;P

#20 Fast jag kan ju villigt erkänna att jag är ganska förälskad i ecko, fast du få be honom sluta skicka obcena SMS mitt i nätterna. Robin börjar bli förbannad :P
Carpe Diem
#21 HAhahhaa…
O my… Snyggt skrivet Tele! Jag gick med på det;D haha

FRÄNT!!!!!
#21 Haha! nemen gör han de? jag de kan jag tänka mig, min mobil ligger under kudden precis bredvid honom- så han kanske smyger med de när jag somnat. Den lille rackarn! Fast han är älsklig, inte sant?:P

Han lägger tassarna på den, bokstavligt talat!
Carpe Diem
hahaa.. nu är du läskig^^ Eller var de bara jag som tänkte illa?:P

Eh.. Ja?
- Jag hängde inte med iaf!
Carpe Diem
jag har en okastrerad hankatt, som hitta en av våra fejkpälsfluffkuddar, och tog den som fllickvän, nu har han den under sängen och drar sin lilla snopp mot hahaha han är jättenöjd :P och vi slipper kissandet inne, och har ändå kvar en rolig-pigg katt