Ok med webcam som arbete?
I tråden 'Är cybersex att vara otrogen?' tog vissa upp webcam vilket gav mig tankar på nya frågor.
Skulle ni vara ok med att er partner jobbade med webcam eller telefonsex? Skulle ni kunna göra det själv?
Jag känner en genom internet som jobbar med webcam och jag måste säga att det är roligt att läsa om hennes berättelser men personligen skulle jag inte klara av att göra det och jag skulle inte vilja att min fästman gjorde det heller. Skulle heller inte vara ok med telefonsex.

Nej, jag skulle inte vara ok med det. Jag är så pass osäker i mig själv att jag tror det skulle knäcka mig på något sätt tillslut.
Telefonsex går bort också. Det skulle nog såra mig fast det var ett jobb.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Skulle itne vara så förtjust i den ideen nej.. Inget jag sj vill jobba med o de känns int eriktigt ok at killen skulle göra det heller. Visserligen så är ju alltå sånt där ett "skämt" för den som arbetar men de är äckligt tyckr jag.
Qui dormit, non peccat
Skulle nog inte ha några problem med om min partner valde att jobba med telefonsex eller webcamsex.
Jag vet att min sambo inte skulle ha några problem med att jag jobbade med telefonsex, hur han ställer sig till webcam vet jag inte
Jag skulle inte vara helt bekväm med det. Dels vill jag ha honom för mig själv, dels vill jag inte höra honom säga liknande saker till annat folk som han säger till mig.
Paulina
Nej, jag skulle nog inte heller vara helt nöjd över den situationen. Vet inte hur han skulle reagera om jag tog jobb som telefonsexröst heller :P Men webcam tycker jag är att gå ett steg för långt.
/Christine
Nej, det skulle inte fungera för mig. Jag är egoist och vill ha min partner förmig själv.
Testelefonist som jobb? jo det är nog ok. Inte för "privat bruk"…
Webcam? Vad gör man då? Visste inte ens att det fanns.. Det skulle jag nog oavsett inte gilla…
Hehe, jag frågade karln igår vad han skulle tycka om jag tog jobb som telefonsexröst :P Han blev väldigt tyst och tittade konstigt på mig länge, sen blev han väldigt lättad när jag sa att det är inget jag har planer på ändå. Så nej, i vårat förhållande skulle det inte vara ok :)
/Christine

#8 Haha, jag gjorde samma sak med min boy också, med samma reaktion.. så det skulle nog inte vara ok här heller :P
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Frågade sambon igår vad han skulle tycka om jag jobbade med webcamsex och han sa att han inte skulle ha några problem med det heller :)
Tror inte att jag skulle ha några problem med att maken satt och snackade snusk i telefon, om det inte var obehagliga samtal vill säga. Nu tror jag inte heller att det är ett jobb han kan tänka sig, inte ens om man skulle tjäna bra med stålar. Själv skulle jag absolut inte kunna jobba med sånt. Webcam tycker jag är läbbigt, men om man inte visar ansiktet så kanske.. och man skulle tjäna ruskigt mycket pengar. Ha ha
de med webcam osv nja inte min grej har varit men sedan ajg träffade min flickvän så känner jag inbte längre behovet jag skulle vilja säga de är individuelt alltså upp till var och en visst de är fel att känna pengar på de viset enligt mig men gratis funkade tills jag fan flickan men klarar inte de skitet mera pga henne vill ej förlora de vi har:D