vill bara skriva av mig
Ok jag vet att det går över förr eller senare,
ibland lite då och då mår så jävla pissigt över min skillsmässa att det inte e klokt.
Jag har problem med sömnen, och vill helst sova bakom ratten av någon anledning.,, Jag vill bara förstå hur en skillsmässa kunde drabba mig ? Trodde aldrig att jag skulle uppleva detta. Ibland vill jag bara skrika och gråta över mitt eget liv. och ibland vill jag bara ta mitt liv.
Det e så jävla sjukt, allting ser bara svart ut fastän det bara var 1 år sen vi gick skilda vägar. Jag vet inte om jag sörjer hennes extistens i mitt liv eller om det e så att jag känner mig sååååå förbannad ensam. Men en grej vet jag och det e att jag sörjer över tanken på varför just jag?
MvH
Du kanske skulle ta och prata med en kurator eller nåt? Och det är inte bara du som drabbas av skillsmässa, det är ju fler som skiljer sig än som gifter sig, så (tyvärr!) är det inget ovanligt :/
Livet är som det är. Folk kommer och går i ens liv. Ägna dig åt dina alldeles egna intressen i väntan på nästa ;)
/Christine
Du är absolut inte ensam om att varit med om skilsmässa. Sen kan jag bara säga att försök gå vidare, det är jobbigt men jag lovar, det kommer fler tåg.