MimmieM mot nya höjder!
Imorgon försvinner jag iväg på min första utlandstripp :)
Ske besöka en Reggio Emilia förskola i norra Italien. Detta innebär också att det är min första flygtur - och jag är skitskraj! Bästa vännen är med så hon kommer få hålla mig i handen!
Så nu kommer jag försvinna ifrån iFokus i en vecka. Hoppas ni är rädda om varandra allesammans
Mvh MimmieM
Carpe Diem

Ha en trevlig resa
Qui dormit, non peccat
Ha så kul! Vill också ut och resa! :)

Ha en underbar resa, MimmieM! 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Ha det superkul nu! Flygningen kommer gå så bra så =)
Paulina

Naw.. sicka goingar ni är :)
Carpe Diem

låter spännande :D Hade oxå velat! :)
Lycka till!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Ha så kul :)
Ha de underbart vännen! Och lycka till på utbildningen:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Vad roligt!! Hoppas du får det bra! =D
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Åh, vad roligt! Vad ska ni göra där då? Blir det som studiebesök eller nåt? Fasen vad roligt! Lite sol och värme hoppas jag att ni får iaf :) Och flygningen kommer gå så bra så :)
/Christine

Det var 20 grader varmt nästan alla dagar och jag blev stoppad av narkotikapolisen när vi landade i gbg. När jag kom ut därifrån började jag lipa som en liten unge. Så min "välkommen tillbaka till Sverige" bild (som togs av vännens familij) är ingenting jag vill sätta upp på väggen.
Dumma hund som aldrig känt doften av iller förut!
Carpe Diem
Förlåt mig så hemskt mycket Emmi, men jag bryter snart ihop av skratt här! 
Paulina
Naaw! Stackars Emmi! Skickar trösstekramar och pussar till dig och killarna :)
/Christine
# 13 Jag hoppas innerligt att du slapp få ett finger uppkört. 
Sara
Vad hemskt välkommnande du fick ;)

#16 Jag slapp fingret, tack och lov!
Carpe Diem

Haha, jag hade kunnat varna dig ;) händer jämt.
# 13 sånt är inte kul :P även om de låter lite roligt efter åt.. I israel blev hela vårt bagage genom sökt.. Det var inte så roligt.. Så fick vi speciall transport till vår gate. Slapp alla köer iaf.. :)

What? Och varför är det ingen som satt varningstext på illrarna för?
Doften förväxlas ofta med ex. cannabis och LSD!
Carpe Diem

Det är nog snarare att hundarna är så ovana vid illerlukten att de inte kan låta bli att nosa :)

Det var de jag försökte förklara för hundföraren också, men hon avfärdade mig med ett
"Pfft, det här är en knarkhund. Har du skäl att vara orolig?"
Hon kanske trodde att jag talade om en ny form utav Speed-preparat :P
Det känns iaf skönt att det inte bara är jag som råkat ut för detta, tack Sarah :)
Carpe Diem
Låter skrämmande, det är det jag är mest rädd för. Samma sak jag tor alltid att det ska pipa om mig när jag går ut från en affär. haha. Hoppas att Reggio Emilia-besök var lärorikt. Har läst lite om Regigo Emilia i skolan och det är intressant :D

Men, sen fick hon skämmas. Du får kommentera hur dåligt uppfostrad den är nästa gång ;)