Att vara tänd på sin bästa vän
Min allra bästa vän, som har varit med mig igenom hela min tonårsperiod, har nu flyttat in hos mig.
Vi har känt varandra i 5 år och fann varandra direkt. Min bästa vän har blivit riktigt snygg genom åren och jag kan inte hjälpa att tänka snuskiga tankar om henne när jag går här hemma och ser henne hela tiden.
Vi har haft sex två gånger tidigare, men det har bara varit fyllesex och första gången ångrade vi oss jättemycket och andra gånger var bara en rolig grej eftersom det innefattade en annan person också.
Men som sagt så är hon en sjukt snygg, helt underbar människa och väldigt bra i sängen och jag kan inte hjälpa att jag hela tiden går och tänker på hur gärna jag vill kyssa henne.
Jag tror inte jag är kär eller något sådant, bara väldigt väldigt tänd.
Vad tycker ni jag ska göra?
Svårt att svara på, jag tycker du ska prata med henne även om det kan kännas besvärligt. Jag förstår om du tycker det är jobbigt att ha henne där om du känner så. Kanske kan ni komma överens om att ha nåt liknande kk-förhållande, eller om ni ska fortsätta vara vänner så tror jag det bästa är att hon flyttar.
Men som sagt, jag tycker det är jättesvårt att svara på eftersom jag inte varit i situationen själv.
/Christine

Mjo.. men tänk om hon avvisar mig?

Avvisar hon dig så får du leva med det helt enkelt, hon kan ju inte ändra sig bara för din skull. Men å andra sidan om du inte pratar med henne så kanske de aldrig blir något! Tänk om hon tänker samma sak om dig men törs inte prata om det?
Qui dormit, non peccat
Jag tycker att det vore elakt om jag behövde flytta ut bara pågrund av att hon är tänd på mig.
FY!