få liv i mitt sexliv?
Hej.
Jag och min sambo har varit ett par i 3 år. Nu börjar vårt förhållande gå utför. Vi träffas inte särskillt mycket så han jobbar 7-17 och jag jobbar inom krogbranshen för tillfället. Detta har gjort att det lilla sexliv vi haft senaste månaderna nu näst intill försvunnit. När vi väl träffas så är inte sex prio ett. TYVÄRR. Men ofta så är inte jag sugen, lr inte han…. mkt sällan är vi tända samtidigt. Å jag vet inte hur jag skall göra för att bli mer tänd….känner mig väldigt off på sexfronten. Vi har inga barn så det är inget problem. Jag har haft ätstörningar och börjar äntligen bli frisk och bäörjar få en frisk inställning till min kropp, detta har varit ett problem till och från men inte nu på senare tid. blir mkt svammel…men tips och råd ngn?
Jag har köpt oljor, en fin bok med massor av bilder…kärlekens konst lr ngt…försökte få honom sugen på tantrasex. Nya underkläder m.m så lite har i alla fasll jag försökt…
HJÄLP

En grej som kan fungera är att om du är med honom en hel dag, så teasa lite. När ni är i affären, håll honom i handen och pussa honom mycket på kinden och så, men indikera inte direkt något. När ni sitter i bilen, smek honom lite på låret. Lek med hans hår när han sitter vid datorn. Ge honom bara lite extra attention under en dag. Det kanske inte är en långsiktig lösning, men jag vet att när jag och mitt ex hade en "sexsvacka", så rullade det på igen när vi väl hade sex för första igen.

ja det låter som en bra ide… bara vi får en dag tilsammans så
Började äta rysk rot igår, ihopp om att öka min egen lust ett par snäpp…hoppas att det fungerar!