Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1999 ggr
Karmatarerskanise
0

Gjort något för någon annan idag?

Har du gjort något fint för någon annan idag?

hus-musen
0

fint o fint, jag visade en  karl till coop får han måsta köpa diskmedel=) Dagens goda gärning=)

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
0

Själv har jag hjälp kunder i butiken, i alla fall så gott jag kunnat ;)

Har även gett leenden till äldre jag träffat på. Det ger mig mycket att se dem skina upp :)

freemark
0

På wow finns det 'world events' och nu är det noble garden som är typ påsk (den blev lite försenad). Det finns en massa saker som man ska göra under noble garden och jag gjorde klart vad min fästman hade kvar idag medan han jobbade. :)

Niini
0

Lagade mat åt sambon ;)

Aviendha
0

Egoisten här. Har stuckit näsan utanför dörren bara för att köpa snus, pluggat hela dagen lång. Iofs har jag städat med och tänkt till för morgondagen vilket kommer glädja en människa iaf, men det kanske inte räknas.

Johanna
0

jag har stöttat min kompis som gjort slut m sin sambo hela dagen idag…. det har nog varit lite snällt tror jag

ChristineL
0

Jag har stått på willys och bjudit kunder på kryddiga grillkorvar, det blev dom så glada för så :) ch imorron ska jag bjuda på ostkaka. Hoppas det också uppskattas :)

Musiken
0

Jag lamnade choklad pa sangen innan jag stack till skolan imorse sa att pojkvannen forhoppningsvis blir lite glad nar han kommer hem efter en hard dag pa jobbet :)

Igar var jag valdigt snall dock och gick hem till pojkvannen och lagade middag sa att den var klar nar han kom hem fran jobbet, sa att han slapp gora det eftersom han var jattetrott :)

adiafora
0

Hittills har jag bara hunnit med en avsugning och en frukostfixning, vilket kändes fint att ge. Resten av dagen ska ägnas åt att få betalt för att göra saker för andra, så det kanske inte räknas….ge smärtlindring, ångestlindring, torka bajs, spyor och tårar, hålla om den som sörjer och uppmuntra den som inte orkar själv.

Bäst ladda upp med en extra kopp kaffe.

Karmatarerskanise
0

Jag ska hädanefter verkligen försöka göra någon fint var dag. Det ger ju både mig själv och min omgivning något bra.

Man vet ju aldrig när man förlorar någon som står en nära. Så det gäller att passa på.

Sovgott
0

Nä.

Förutom på jobbet då.

Men det ingår ju i mina arbetsuppgifter att se till att mina vårdtagare har det bra.

Och ikväll kändes det extra skönt att komma hem, för idag känns det som jag verkligen har uträttat allt jag skulle.

Jo, jag vikte ihop min sambos jobbtröjor som hängt på tork sen igår och lade in dom i en prydlig hög i skåpet. Det var ju snällt av mig. Visserligen är det alltid jag som viker tvätten, men ändå.

Aviendha
0

Idag har jag dock gjort saker för en annan. Hjälpt till med lite projekt och djurpassning. Inte mig emot, jag har kul =)

Liss
0

Har hjälpt en tjej på dansen, specifikt. Lite extra hjälp.

Och så bjöd jag mamma på MAX igår :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Jag hjälpte en tant ta ner en vara från en hög hylla idag :) Det var hemskt uppskattat hehe

Jenahbella
0

ja lät min jobbarkompis gå lite tidigare från jobbet för att hon skulle iväg på nåt idag :)

Sandra
0

Jag skjutsade min ena jobbarkompis till tågstationen för att han skulle hinna med ett annat tåg. Men i all hets så glömde jag kvar 2 andra jobbarkompisar, och det var ju mindre snällt. Men det var inte avsiktligt.

Sovgott
0

Jag gav min mamma fotvård idag. :)

sofie
0

Jag tror inte jag gjort nått fint för nån idag mer än mig själv och mina små töser (illrar) Städat och tvättat och donat.

Men igår gjorde ChristineL nått fint för mig. Hon ordna så jag hann få iväg ett brev i tid då jag själv inte hann.

Och i onsdags va det Madde som gjorde nått fint. Hon kom förbi med illermaten på jobbet så jag slapp åka massa buss och komma hem vid halv tio tiden på kvällen.

[Puppan]
0

Jajjamensan! Idag har jag tvättat 13 fönster åt min bäste vän, och det var bara nedervåning, hon har ett gigantiskt hus. Men hon var så tacksam så å det känns alltid gott att göra något för en annan.

Sara
0

Jag brukar försöka att säga något trevligt om vädret exempelvis, till okända människor.

Det gör gott för själen att bli tilltalad vid ex övergångstället osv. Ett leende kan förhöja dagen för många.

Sara