En vän till mig och min flickvän!
Den här killen går verkligen mig på närverna ibland för han tafsar och håller på med min flcikvän och de retar mig till max! Killen är äldre än mig och jag har alltid haft svårt att konfrontera de äldre så jag har itne sagt ifrån ens en gång:( Killen kommer varje söndag nästan och de är samma sak var gång…Min tjej brukar säga till ibland men inte varje gång så man vet ju inte någon med tips på vad jag kan göra?

Har du pratat med din flickvän om hur du känner dig när han håller på med henne? Fast det bästa är nog konfrontera, då det han gör är fel.
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
skall väl ta och ge de ett försök men de blir svårt han säger ju han bara skojajr men vad fan skall jag talla på massa brudar o sen säga jag skojjar vad fan då dödar hon mig iaf..
Ligger svartsjukan mest riktad mot "kompisen" eller tjejen? Jag tycker att du ska prata med båda i vilket fall. Hans handlande är inte okej då det inkräktar på "ditt" område, men hon kanske inte vågar säga ifrån själv?
Om han bara skojjar så är det enligt mig bara att sluta. Kan han inte göra det så är han inte välkommen. Man måste kunna följa olika sociala regler, som att inte tafsa på tjejer man möter i vardagen.
Paulina
lite på båda faktiskt men mäst på han då han e väldigt creepy väldigt ofta! och jag förstår om hon ej vågar säga ifrån och de jag kanske borde göra är att ta tag i de för de kan ej fortsätta så! fast sen när man rätt ut de kanske de ändå blir fel
Vad kan bli fel av att man ställer ett felaktigt beteende hos en person mot väggen? Att han blir arg som en naturlig försvarsmekanism? Ja, det är möjligt men samtidigt är väl du och din sambos välbefinnande viktigare?
Paulina
Varför skriver du om dina och din sambos problem här när du vet att hon läser undrar jag? Är det int lika bra att ta det drekt med henne då?
/Christine
hon vet redan de men jag skall ej skriva mera här för jag kommer bli blockad här snart…
Så vad är poängen med att skriva alls?
/Christine

Att bli blockad från en sajt betyder inte "välkommen tillbaka och försök igen", men om du känner på dig att du kommer spåra ur så kanske vi ska göra pinan kort för oss alla?
Carpe Diem
de är de jag menar vad e poängen med att ajg lever överhuvudtaget?

Lägg av!
Carpe Diem
ja du väljer själv hur du vill göra de kvittar mig antagligen avreagar jag o skiter i denna sajten sen jag ahr uppenbarligen störe problem iaf..