Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 2215 ggr
Jensa90
0

Behöver lite...stöd o hjälp...i ett val..

Hejsan.

Jag har träffat en kille som är underbar.
Känner honom inte helt än…och han vet att jag inte känner mig redo för en relation, eftersom jag för en månad sedan gjorde slut me min fästman efter 10månader för han var otrogen…

Men nu vet jag inte riktigt…ska jag våga ge han en chans…svårt att lita på folk just nu….hjälp…

Resistance is futile. 

hus-musen
0

De enda jag kan säga är att gör ingenting du inte känner dig bekväm med, då kommer du bara att såra killen och dig själv. Vänta tills de känns bra helt enkelt.

Qui dormit, non peccat

johan-tobias
0

enligt mig borde ni ses lite mera typ dejta mera ¨å du får reda på vad de är för typ av person du har med att göra! de att du nyss gjort slut med din kille+ att han var otrogen de skall du ej bry dig på jag tycker du skall försöka gå sakta fram få veta lite mera om en  nya kille du träffat!

Jensa90
0

tack.

ja, de är så klart att man inte vill dra alla över samma kamm bara för mitt ex var dum…men jag är en sådan som verkligen litar på alla tills dom bevisar motsattsen…o jag vill inte vara så blåögd… :/

det med att datea är något jag tänkt på…och killeni sig (Jimmy heter han) vet hur jag känner o det där med min föredetta, så han säger att relation är något vi kan ta de lugnt med, för han vill inte pressa mig…

Tar gärna fler råd…eftersom jag är lite förvirrad…tycker det är för tidigt att börja älska någon redan…men känslor är inget man kan styra över…Vill dock ha råd…så att jag tänker igenom ordentligt…

Jag har hatf 10förhållanden, varav ca 5har varit mer åt det seriösa hållet…och han i sin tur har haft två förhållanden, där tjejerna varit omogna och lämnat honom… så…ja…Han säger att han är seriös…och jag vill så lita på de, men ska lära känna honom mer innan jag bestämmer mig…

Tack för era råd… Kyss

Resistance is futile. 

hus-musen
0

Jag skulle tro att du känner dig ensam och är antagligen kär i kärleken just nu, vänta 2 månader, träffas lite då och då, gå på bio, fika o gör vanliga saker bara. Om killen är så seriös som han påstår så väntar han på dig=) Man ska inte stressa in i ett förhållande, bättre att vänta=)

Qui dormit, non peccat

Jensa90
0

mm, skulle inte förvåna mig…men de som mest håller mig från att slänga mig in i ett förhållande förutom tilits-delen, är att jag tycker om att vara fri/singel…det är skönt…för kärlek kan man ju få utanför relationer också…
Hade två andra killar som jag träffade då o då mest för o umgås o mysa (dom var informerade om att jag ej ville ha förhållande) men när jag träffade Jimmy, så vändes hela min värld…och jag mår så bra me honom….och tänker inte på någon utom honom…

kärlek är svårt asså…men vill inte stressa…o de vill inte han att jag ska göra heller…

Resistance is futile. 

inisklo
0

#1 Håller helt o hållet med dig.Så skulle jag också skriva.

Varför skulle du för hasta dig för du själv skriver,att du känner,att det är för tidigt osv.Låt tiden ut visa hur det bli..låt allt mogna sin egen tagt.Vem säger,att man måste älska nån på en gång?Obestämd

Jensa90
0

ne de är sant, det är tur att ni alla finns, som tänker. =P

därför jag skrev här, för o få lite hjälp att tänka efter, för det behövs någon utomstående när man blir velig.

Resistance is futile. 

ChristineL
0

Det är bättre att du tar det lugnt, det finns många killar där ute, än att du stressar fram något du känner dig osäker på. Träffa killen lite till mer som kompis och se vad han är för en typ.