Relationer iFokus

Relationer

Etikettsorg
Läst 2163 ggr
johan-tobias
0

Hon kan inte beskriva de för mig:(

jag frågar ofta vad min flickvän finner så fint hos mig! Hennes svar är alltid allt och jag menar de är ju trevligt men de måste ju också finnas något speciellt som utmärker mig! Sp ledsamt att hon inte kan säga vad som är så spec med mig vad kan jag göra för att få henne att säga? eller skall jag bara nöja mig de svar jag fått?

MimmieM
0

Kanske för att du är just du och inte någon annan, behöver det vara mer specifikt än så?

Carpe Diem

johan-tobias
0

jag önskar faktiskt de ja vill ju är skall vara något speciellt med mig ju!

[mia-38]
0

Hon tycker ju att du är speciell…annars skulle hon väl inte vart ihop med dej? Jag tycker du ska nöja dej med hennes svar.
I hennes handligar emot dej märker du nog att du är speciell för henne.

johan-tobias
0

ni har nog rätt med allt skit jag gjort så borde jag fan varit stängd bok för henne bäst att hålla käft o vara nöjd:S

MimmieM
0

Du tycker inte du är lite väl hård i dina uttalanden just nu?

Carpe Diem

johan-tobias
0

allt är emot mig sj jag mår väldigt dåligt! De kan verka riktat mot henne men allt är imot mig!

MimmieM
0

Du funderar aldrig på att gå och prata med någon professionell? Du tycks behöva mycket bekräftelse för att må bra, dags att jobba på sitt självförtroende kanske?

Carpe Diem

Strumpa
0

#6 Om du mår dåligt, försök få en tid och gå iväg och prata med någon professionell. Det är svårt att ge råd och feedback på ett relations-forum om vissa saker, helt enkelt för att man inte känner varandra mer än via ens forumnick (oftast).

Lycka till och hoppas du kommer må bättre.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Strumpa
0

#7 haha vi skrev i princip samma sak nästan samtidigt :)

/Sanna

MimmieM
0

Haha ;)

Carpe Diem

johan-tobias
0

alla säger de att ajg skall gå till profisionell och hade jag haft råd så ja men ahr faktiskt fått ett nr av min tjej skall försöka ringa en dag ta mig tid faktsikt

Strumpa
0

#11 men det borde gå att få remiss, du behöver ju inte bara söka privat. det låter klokt, hoppas det ger dig något. lycka till!

/Sanna

johan-tobias
0

skall bara ta mig i kragen grr fan de verkar va mtit största problem..

annemaria1962
0

jag tyckte det där var enormt svårt förr oxå!! då kunde jag oxå säga som din tjej gör. inte för att det int fanns specifika saker jag kunde säga! mera att jag kände mig besvärad, tyckte det var mycket svårt, att VERKLIGEN säga vad jag kände! men det har jag kunnat släppa tycker jag nu, dom senaste åren! och tror de beror på att jag verkligen känner det som viktigt att få tala om vad jag känner för min sambo!

det känns så bra att få säga det. och han är ju rak och säger vad han känner för mig oxå! men det är svårt! det vet jag! tyvärr.

Salladshataren
0

Det är väldigt vanligt svar man får av sin älskade när man frågar om något sånt.

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

hus-musen
0

Jag kan inte nämna en speciell sak som gör att jag älskar min kille, de är allting i kombination som gör att jag känner som jag gör=)

Qui dormit, non peccat