Lite otrevliga minnen
För att det ska vara jämnt måste vi ju ha en tråd om de där mindre trevliga minnena ni har med er partner. Riktiga mardrömsträffar med svärföräldrar, storbråk så porslinet flyger i huset? Det kan ju vara bra att ventilera sig lite…
/Christine
Jag och exet hade riktigt hemska gräl i slutet. Svordommar och skällsord flög.Var inte hälsosamt för någon av oss.
Sådana minnen har man ju med. Vi hade ett stort bråk i somras och höstas då jag trodde att jag skulle behöva elda ner bilen hans ;) Han fick något delirium på fyllan och tillslut kunde jag inte bortse och stå över hans kommentarer. Det var inte alls vackert men som tur är kunde vi reda ut det hela.
Paulina

Det hämskaste jag kommer ihåg nu var vi fortfarande bodde i olika städer, och Andy var hemma hos mig och jag hade en kompis över och vi skulle gå ut på krogen. Vi hade en liten förfest på 2 pers och jag drack nog lite för mycket, skrek på Andy och när jag skulle gå så fick han ingen puss inte, han fick en örfil. Varför jag skrek och slog honom vet jag inte.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Forsta gangen jag traffade min killes pappas familj var samma gang som vi hade vart forsta, riktiga brak. Det gick sa snabbt sa vi fick aldrig nagon chans att snacka… darfor blev det om mojligt ANNU varre da jag inte fick ventilera direkt utan satt i en bil i 3 timmar forst. Sen holl jag snallt tyst i flera timmar medan vi gick at middag, umgicks osv och holl pa att explodera innan vi kunde reda ut problemen.
Hans familj tyckte att jag var valdigt blyg och trevlig, men i sjalva verket var jag en liten Emma-bomb som inte ville explodera mitt i smeten! 
Låter kanske löjligt men vi bråkar faktiskt aldrig, inte hittills i alla fall.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Vi har aldrig bråkat på riktigt… Det värsta som hänt än så länge är väl dessa tre småsaker:
1, jag var dålig på spackla när vi renoverade vår lägenhet. När han skulle visa hur man skulle göra blev jag förbannad och sa "Om du gör på ditt sätt så gör jag på mitt!". Detta efter en hel dag och kvälls arbete.
2, Vi var på IKEA och skulle köpa skrivbord. Jag blev så less på hans velande och sa tillslut "nä alltså jag går vidare för jag orkar fan inte vänta på ditt sega tänkande" Varpå han svarar "jag är ju för tusan en designer, jag kan ju inte bara välja nåt!"
3, Min vän hade fått bebis och två dagar efter var vi inbjudna för att se lillen. När vi ska åka säger killen att han är för trött för att åka och jag åker själv. Då fick han ingen hejdåpuss, vilket bara hänt en gång.
Fjantiga saker va? Undrar när riktiga bråket kommer. Men det är klart, med exet bråkade jag nog bara två gånger på 5 år, och det var nrä han var otrogen och sedan en gång när jag blev sur för att han inte tvättat på vår bokade tid.
Jag och min pojkvän har heller aldrig bråkat på riktigt. Men det hände en grej på en fest som gjorde mig galen av svartsjuka. Han var ganska full och satt på sängen, bredvid honom min tjejkompis och bredvid henne en killkompis. Jag satt på skrivbordsstolen en meter mitt emot. Då ser jag min pojkvän lägga armarna om min kompis. Det var liksom mer än en vänskaplig kram. Jag blir helt stum och kan i stort sett inte prata på resten av kvällen. Allting blev bara konstigt.
När vi sedan kom hem och jag konfronterade honom visste han inte vad han hade gjort.
Ett par dagar senare pratade jag med min kompis om det och hon fattade inte heller riktigt vad som hade hänt, utan bara att han hade gjort något som kändes olämpligt.
Något liknande har inte upprepats sedan dess heller så jag antar att han bara för för full och virrig helt enkelt.
/Christine
Visst har vi bråkat, i alla fall enligt killen, men inte så farligt att jag lagt det på minnet. Helt blankt nu i alla fall, Gura har dock säkert flera otrevliga episoder i skallen.

exkat vad han gjorde tänker jag inte berätta men mitt förtroende försvann och de tog tid att bygga upp det igen. vi har jobbat mycket på de men är så mycket bättre idag
har många hemska minnen från massor av bråk som startat pga skolan, avståndet och vänner som sviker för att de e avundsjuka på vårt förhållande så de försökt att sabba allt.
missförstånd skapas så lätt när man inte ser den andres ansiktsuttryck när man säger nått. en trött röst över telefon kan få en att känna sig värdelös och dålig. dåligt självförtroende e hela grunden.
men vi har inte bråkat allvarligt på över ett år nu, duktigt för mig då jag har väldigt kort stubin.. :/