Ensam helg och nollat konto
Imorse åkte min pojkvän till Linköping på nåt spelkonvent, han kommer inte hem förrän på söndag kväll. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt all lediga tid jag får nu. Jag har ju dessutom nollat mitt konto så jag har inte råd att gå ut och roa mig. Idag har jag ägnat mig åt datorn men börjar bli en smula tråkigt nu. Jag vill ha tips på vad man kan göra när man ändå sitter ensam? Jag brukar vara bra på att komma på saker åt andra, men inte till mig själv inte :P Vad jag vet är att det antagligen blir lite tjejmys hos sofie på lördag kväll. Men resten av tiden då? Hjälp mig! :P
/Christine
Tja.. Att läsa på om saker man funderat på, bra böcker, film, städning, projekt man har på is eller annat pyssel brukar fungera för mig. Annars har jag ju skolan och en uppsjö av vetenskapliga artiklar som aldrig sinar så där kan man slå ihäl många timmar.
När jag läser igenom detta så ser det inte så kul ut. Men jag har väl aldrig utgett mig för att vara normal heller ;)
Paulina
Hehe, jo men köra en ordentlig utrensning har jag funderat på. Vore kanske bra om det blir aktuellt med flytt framöver. Och lite läsning har jag planerat.
Är nog inte helt normal jag heller :P
/Christine
Men en rejäl utrensning, sedan en massa ljus, bra musik och minispa för dig själv kanske? Det skulle vara fint. Blev nästan sugen på att röra ihop en ansiktsmask och ta tag i saker så jag kan belöna mig själv sen ;)
Paulina
Ja, det får bli morgondagens utmaning tror jag minsann :) Och nu ska jag på uppdrag med katthemmet på lördag så lite fick jag visst att göra ändå ;)
/Christine
segt att lönen lkommer på måndag!jag har inte heller mkt att göra…denna helgen..men hoppaspå fint väder så man kan solaiaf:)