Relationer iFokus

Relationer

Etikett: off-topic
Läst 1447 ggr
VeNyRa
0

hur kan man vara lycklig utan kompisar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan inte vara lycklig utan kompisar. Det funkar lixom bara inte. Är så less på att spendera mina kvällar med att vänta på att min pojkvänn kanske hör av sej och vill hitta på nått.

Jag vill inte vara såhär depressiv längre! jag vill vara glad, jag vill ha saker att göra, jag vill ha någon att göra sakerna med. Någon som jag trivs med och som jag kan vara mej själv med, jag vill inte ha nån jävla fejkvänskap med någon som jag inte går ihop med eller som jag inte tycker särskillt mycket om eller någon som jag inte har nått gemensamt med.

Allt bara går ut över min pojkvänn, men han borde verkligen tänka på att inte säga saker som han inte kan hålla. Jag är så jävla förbannat less på att sitta och vänta på honom, de är typ de enda som jag har att göra. saken blir ju inte direkt bättre när jag är irriterad på honom för då får jag dåligt samvete.

historien är såå lång, jag har så mycket att säga men ni kommer inte förstå nånting, de finns som ingen röd tråd.

vad vill jag säga? ingen aning.. allt är så förvirrat..

JAG VILL BARA VARA GLAD, SKA DE VARA SÅ SVÅRT?!

tänk om jag bara kunde få en förklaring till varför jag är såhär, jag vill veta varför så att jag kan göra nått åt de!

StickyKitten
0

Well, kan börja med att säga att jag varit i den sits du beskriver (vänta på pojkvännen) och att jag avskydde det >.<

Men om du inte vill sitta och vänta på honom så måste du hitta på saker. Vilket du säkert också listat ut, men… ja.

Vad gör du på dagarna, och varför gör du inget istället för att vänta på honom? Typ träna eller vad som helst. Något som får dig att träffa nytt folk kanske?

hus-musen
0

Angående pojkvännen så förstår jag dig.. jag HATAR folk som inte kan hålla tider och inte hör av sig om de skulle bli sena!! Sånt driver mig till vansinne. men andra verkar ha svårt att förstå mig och min irritation.

Men istället för att vänta, skit i honom och gå ut en sväng eller nått så kan han få ringa efter dig en gång=) sånt brukar alltid kännas bättre!

Jag känner inte dig annars och jag vet inte hur du är som person så egentligen så kan jag inte uttala mig om vad du "gör fel" eller vad du "gör rätt" så att säga. Men för att träffa folk så gör något som innebär en gruppaktivitet, träna, gå på krogen, gå på utställningar mm Internet är ju oxå bra att söka folk på=)

Qui dormit, non peccat