hur lätt ska man ge upp sina principer ???
jag har med nästintill alla av mina killkompisar en regel… de kan vara hur underbara som helst…men det ska inte bli mer än vänner och detta har jag hållit fast vid i ett antal år vid det här laget. men när man håller på att bryta de "reglerna" vet man inte vad man ska tycka eller tro… den killen har jag sovit över hos många ggr och inget har hänt förr…men helt plötsligt var det farligt nära att hamna i säng, trots att han har flickvän. och senare på morgonen häver han ur sej att han "nu känner sej osäker på förhållandet" jag vet inte hurvidare jag har känslor för honom…och om de isf är besvarade eller om ngt "bara hände" den där gången hur ska man hantera en sån här situation ???
You can't spell Bitchy without Itchy
Jag tycker nog man ska hålla fast vid sina principer. Tänk på hans tjej,som vet att ni bara är vänner och som litar på att ingenting händer mellan er. Och dina andra killkompisar skulle kanske inte heller uppskatta det. Jag skulle nog göra som så att inte umgås med killen på ett tag för att rensa mina egna tankar och se vad jag känner. Och sedan be honom tänka över sina känslor ordentligt.
/Christine

då han är en av mina just nu närmsta vänner kan det vara svårt att inte umgås med honom på ett tag…
och jag hade bara träffat hans flickvän en gång tidigare då de blivit ett par bara några dagar innan incidenten
Även sina närmsta vänner kan man behöva ta en paus ifrån…
/Christine

det har jag aldrig gjort och vet ej om jag skulle klara av -__-
Varför skulle du inte klara av det? Umgås med andra ett tag.
Nej jag förstår att det skulle bli svårt att vara ifrån en av sina bästa vänner! Det skulle faktist jag aldrig klara av. Min bästa vän är en kille, och jag vet inte hur det skulle gå om jag inte fick umgås med honom på en tid.
Det är ju inte samma sak att umgås med dom man tycker om mest än at umgås med dom som man gillar sådär.
Små stjärnor lyser också i mörkret.