Lever med samma man-oskuld
Jag undrar om ni kan berätta om ni lever med samma man som tog er oskuld. Jag lever ihop med samma man. Vi har snart levt ihop i 25 år. Vi har det kanonbra både med att kunna prata med varandra och sexet såklart mm.

Nepp jag lever inte med personen som tog min oskuld.
Ja, det gör jag.

Ja de gör jag, och vi har varit ihop i lite över 7 år
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
ja det gör jag, e dock fortfarande väldigt ung ^^
Nej, det gör jag inte. Jag är 25 år, levde tre år tillsammans med han som tog min oskuld.
/Christine

Nej det gor jag inte, och det skulle aldrig kunnat funka pga religosa meningsskiljaktigheter.
// Amanda
Ja, det gör jag. Blir 5 år i november sen vi blev tillsammans samt 3½ år sen vi förlovade oss samma datum. Bröllopet står om 1 år 10 månader :)

Ja de gör jag :D vi har snart varit ihop i 2år!
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

nej det gör jag inte.. däremot tog jag min killes oskuld och vi lever ihop idag och har levt ihop i 1½ år..
Ja, vi har varit tillsammans i snart 6 år.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Nej, men däremot så var min man oskuld när vi träffades. Vi har levt ihop i snart 11 år och varit gifta i 6 år 
Nej det gör jag inte. Var tvungen att lämna den killen efter nästan 2 år tillsammans p.g.a. en kris som påverkade honom för mycket.
Ha en bra dag! // Pernilla
Nej, jag lever inte med den som tog min oskuld, tack och lov.
Nej inte det. Och vill helst av allt kunna åka tillbaka i tiden och ändra vem som tog den :P
Wish I did. Inte att jag vill ha killen som tog min oskuld för det var en skitstövel, men killen jag har nu kunde gärna få ha tagit den för min del. Fast så säger man väl alltid.

nej tack o lov så gör jag inte det!
Qui dormit, non peccat
Inte jag, men min man gör det
.

Jodå, sju år senare tutar vi fortfarande på tillsammans.
Nope, det gör jag inte.
Japp, det gör jag.. Vi har varit ihop i två år nu..
nej.den stunden skulle jag vilja radera ur mitt minne.
Nej det gör jag definitivt inte.
Lever inte med killen som tog min oskuld.

Jag lever inte med han som tog min oskuld (tack och lov) med däremot så tog jag min mans oskuld för snart 4 år sedan, Vi är gifta sedan 1 år tillbaka och har en dotter på 1 år.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Lever och levde aldrig med han som tog min oskuld.

Idag lerver jag med han som tog min oskuld. Vi var tillsammans när vi var väldigt unga, separerade och efter ca 11 år hitta vi tillbaka till varandra igen. Han har alltid varit min stora kärlek :)

nej! jag var förlovad med den mannen… men det tog slut jag var inte riktigt så känslomässigt fäst vid honom! var nog mycket att han var spännande, för han va så pass mycket äldre än mig! o kunde ta mig med på saker jag aldrig hade fått annars. jag var då hemskt barnslig då…
Nix ;)

Japp :) Men vi bor inte ihop, eftersom vi fortfarande går gymnasiet.. :P
nepp :)
Sajtvärd på Iller.ifokus