Hur ofta har ni sex?
Tittar på sex education och fick veta att (i förhållanden då) är medelvärdet att man har sex 1-2 gånger i veckan.
Shit, nog för att jag inte har det ofta längre pga andra saker, psykiskt, men så ofta hade det nog inte blivit ändå! ;p Nu blir det väl någon gång i månaden :S
Visserligen, för något år sen ville jag jämt o min sambo bara gnällde att ha ninte orkade. Tillslut tröttnade jag och nu gnäller han för att han inte får nåt :p
Så ofta jag får 
Nej men det blir väl runt tre gånger i veckan om vi bor ihop. Som särbos blir det ju trist värre på den fronten.
Paulina
Så ofta som möjligt…
När vi är hos varann.
Låter som om vi träffas och bara har sex…..
Kanske 3-4 gånger i veckan…

Då vi träffas. Det blir väl… 3-4 gånger i veckan. Sen finns det ju både sämre och bättre veckor också. :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
3-4 gånger i veckan tror jag, ibland mer och ibland mindre :) Jag är nöjd :)
/Christine

Fast sånt går ju i perioder i ett förhållande - i livet.
Ibland får man även i ett långvarigt förhållande nytändning o håller på som kaniner ^^
Och sen.. not so much
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Typ någon gång i månaden. Jag vill ha mer sex men killen orkar inte så snart ger jag upp
typ 2-3 gånger i månaden:/ här är det pojkvännen som mest inte vill.
Min blogg: SweGizmo.se
Hmmm, så himla olika.. Ibland blir det flera ggr i veckan o ibland blir det bara några ggr i månaden. Allt beror på hur mycket man träffas, hur mycket man jobbar och hur man mår.. Allt spelar in så det är väldigt olika!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Vi träffas ju mest på helgerna så blir ju varje helg och brukar bli 2 gånger minst per dag :P Men är vi med varandra längre brukar det bli cirka 1-2 gånger per dag..
Det varierar jättemycket.

Vid högsäsong blir det typ 2-3 gånger i veckan och vid lågsäsong är det kanske 1 gång på 1,5 veckor typ.
Hej! Varannan vecka blir det väl ca 5-6 gånger men då är inte hans barn hos oss. När dom är hos oss bir det väl ca1-2 kvällar på en vecka. Men det viktiga är att man tar vara på stunderna man får tillsammans.=)

Nar vi ses sa blir det 1-7 ganger/dag, och vi ses 4-7 dagar i veckan (undantag nu under sommarlovet da vi ses varje dag da han bor hos mig). Sa mellan 4 och 49 ganger i veckan, med ett genomsnitt pa 20 kanske? :)
// Amanda