Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 2899 ggr
[SarahOhrn]
0

Hur ofta har ni sex?

Tittar på sex education och fick veta att (i förhållanden då) är medelvärdet att man har sex 1-2 gånger i veckan.

Shit, nog för att jag inte har det ofta längre pga andra saker, psykiskt, men så ofta hade det nog inte blivit ändå! ;p Nu blir det väl någon gång i månaden :S

Visserligen, för något år sen ville jag jämt o min sambo bara gnällde att ha ninte orkade. Tillslut tröttnade jag och nu gnäller han för att han inte får nåt :p

Aviendha
0

Så ofta jag får Oskyldig
Nej men det blir väl runt tre gånger i veckan om vi bor ihop. Som särbos blir det ju trist värre på den fronten.

Mammzing
0

Så ofta som möjligt…
När vi är hos varann.
Låter som om vi träffas och bara har sex…..
Kanske 3-4 gånger i veckan…

LinnB
0

Då vi träffas. Det blir väl… 3-4 gånger i veckan. Sen finns det ju både sämre och bättre veckor också. :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

ChristineL
0

3-4 gånger i veckan tror jag, ibland mer och ibland mindre :) Jag är nöjd :)

EmmaG
0

Fast sånt går ju i perioder i ett förhållande - i livet.
Ibland får man även i ett långvarigt förhållande nytändning o håller på som kaniner ^^
Och sen.. not so much

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

destroyed
0

Typ någon gång i månaden. Jag vill  ha mer sex men killen orkar inte så snart ger jag upp

SweGizmo
0

typ 2-3 gånger i månaden:/ här är det pojkvännen som mest inte vill.

Min blogg: SweGizmo.se

JossanH
0

Hmmm, så himla olika.. Ibland blir det flera ggr i veckan o ibland blir det bara några ggr i månaden. Allt beror på hur mycket man träffas, hur mycket man jobbar och hur man mår.. Allt spelar in så det är väldigt olika!

Sajtvärd på Iller.ifokus

[Sandraaa]
0

Vi träffas ju mest på helgerna så blir ju varje helg och brukar bli 2 gånger minst per dag :P  Men är vi med varandra längre brukar det bli cirka 1-2 gånger per dag..

Karmatarerskanise
0

Det varierar jättemycket.

StickyKitten
0

Vid högsäsong blir det typ 2-3 gånger i veckan och vid lågsäsong är det kanske 1 gång på 1,5 veckor typ.

peah
0

Hej! Varannan vecka blir det väl ca 5-6 gånger men då är inte hans barn hos oss. När dom är hos oss bir det väl ca1-2 kvällar på en vecka. Men det viktiga är att man tar vara på stunderna man får tillsammans.=)

Musiken
0

Nar vi ses sa blir det 1-7 ganger/dag, och vi ses 4-7 dagar i veckan (undantag nu under sommarlovet da vi ses varje dag da han bor hos mig). Sa mellan 4 och 49 ganger i veckan, med ett genomsnitt pa 20 kanske? :)