Så mycket jag vill skriva!
Jag måste bara skriva av mig :P
Jag har världens bästa pojkvän! Helt taget ur luften sa han häromdagen: "När vi flyttar ihop så får ju jag två halva katter, så då kommer jag hjälpa till att köpa mat och sand till dom". Bara sådär! Hur gulligt är inte det? Katterna är skrivna på mig, och jag har väl inte direkt tänkt på hurvuda han ska betala nånting när vi flyttar ihop :P Men jag sa att jag fortfarande betalar deras försäkring och vaccination ;)
Sen så var Jesper på intervju i mölnlycke i torsdags, och samtidigt var han och tittade på en ny lägenhet i göteborg, denna var inte alls så hemsk som den förra så den har vi nu tackat ja till :D Och så kommer denna dumma helg när vi måste sitta och vänta på besked om hurvida vi får den eller inte. Sista svarsdagen var iaf igår och jag vet inte hur många arbetsdagar det kommer ta för dom att besluta.
Och i december ska vi på In Flames i stockholm! Blir intressant att se om vi bor i götet då eller inte, fem timmar v/s två timmar på tåget :P Och jag har egentligen inte råd med det heller, men tydligen har Jesper råd att lägga ut. Han har nog inte insett riktigt hur det är att vara arbetslös, men han får iaf ut ett par tusen mer än mig.
Jag gör allt för att få helgen att passera! Har packat lite och behöver fer banankartonger. Imorron blir det massa rensande. Idag har jag kollat på Sex and the city och Dollhouse, läst en del, hälsat på brorsan en stund på sjukhuset och suttit alldeles för mycket framför datorn :P
Jag vill veta om lägenheten nu!
/Christine
Du verkar ha mycket på gång. Verkar som du har fått tag på en kanonkille, håll hårt i honom. =)
Vad stort att flytta ihop. Hur länge har ni varit tillsammans?
Håller tummarna att ni får lägenheten. Du måste ju skriva här och upptadera oss om läget när du vet om ni fick den eller inte. =)
Och In Flames, jisses. ja det är ju inte bara en grej här framöver för er två. Hoppas allt flyter på.
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla
Ja, han är underbar min knäppa karl! ;) Vi firade ett år i måndags :) Och jag ska uppdatera om lägenheten, det lovar jag! Hoppas att man får reda på det senast tisdag iaf. Det är lite dumt för inflytt är redan första oktober egentligen, men vi ska förhandla oss fram till första november istället. Och det skulle tapetseras om i alla rum så då får dom ju tid att göra det med.
Och det är verkligen massa på gång nu, hans syster gifter sig om två vekor med :D
/Christine
Härligt att du mår bra och att det händer en massa i ditt liv :) Jag håller tummarna ang. lägenheten :)
Tack, Hera-bejb! Önskar bara helgen kan ta slut :P
/Christine
Nu e den snart slut ;)
Och imorron ska jag jobba så den dagen kommer gå fort iaf om dom inte ringer förrän längre in i veckan.
/Christine

grattis:) hoppas att ni får lägenheten:)
Wee! Nu har helgen passerat, nu får de jättegärna ringa!
Gick in på boplats för att kolla statusen precis, men det står bara att hyresvärden behandlar de som tackat ja.
/Christine
*håller tummarna* 

håller tummarna :) Vart i göteborg ligger lägenheten)
Carpe Diem
Iiih! Vi har fåt erbjudande om kontrakt nu
Det är att vi ska skicka in våra beslut om a-kasse-ersättning så de ser att vi har inkomst, och så skulle de göra kreditupplysning på oss. Jag hoppas det går vägen och kontraktet dimper ner i brevlådan på fredag. Och så ägnar vi hela oktober åt att flytta 
Blåsvädersgatan i Södra Biskopsgården är det!
/Christine

grattis:) hoppas att allt går bra:)
grattis igen :D
tackar! :D
/Christine
Nu har vi varit och skickat in våra a-kassepapper så hoppas dom inte hakar upp sig på nånting :D
/Christine
Wee! Nu precis damp det ner vårat nya kontrakt i brevlådan! :D Det är inte sant, jag har inte hunnit smälta det än och jag vet inte hur vi ska klara av allting, men det går nog bra :D
/Christine
GRATTIS :)
TACK! :D
Kommer precis från en blomsterbutik nu, fick köpa en bunt silkespapper så det är väl bara till att börja slå in glas nu :)
/Christine
Vad ambitiöst, själv använde jag mig av vanligt tidningpapper ;)
Ja, dom vanliga glasen får tidningspapper, men jag har en rejäl uppsättning kristallglas som jag är aldeles för rädd om ;) Dom får först silkespapper sen tidningspapper ;) Man blir väldigt svart av tidningspapper upptäckte jag just :P
/Christine
Åh vad roligt för er. Stort GRATTIS! =)
Ha en bra dag! // Pernilla
Tack Pernilla! 
/Christine

GRATTIS till den nya göteborgaren :))
Carpe Diem
ChristineL; aha då förstår jag. :)
Tack Emmi!
/Christine

Grattis!!

… och nu kom vi fram till att ChristineL och jag kommer bo grannar med bara en lång backe emellan oss :))
Carpe Diem
#27 Ja se, världen e allt bra liten :)
Nu känns det nästan dumt att jag ska flytta. Men bara nästan ;) Mötte en granne här ute för en stund sedan, han sa att jag är husets pärla! det var ju för gulligt sagt :)
Och här kommer planlösningen, den är väl ungefär skalenlig iaf :)
/Christine

29# snyggt!
#30 - Tack! Det kommer bli bekvämt med tvättmaskin i lägenheten, det ser jag fram emot!
/Christine

Jag har en vän som har en sådan lägenhet, fast omvänd. De är jättemysiga :) Speciellt vardagsrummet och balkongen är skitstor :)
Carpe Diem
Ja, katterna får det jättebra med så stor balkong sen till sommaren :) Ska bara näta in och ställa ut den gamla klösmöbeln där hade jag tänkt. Oh, vi kan ha kräftskiva där! :D
/Christine