Vet inte vad jag ska göra..
Jag älskar min sambo, vi har varit tillsammans i över 2 år nu och trivs jättebra ihop. Problemet är att fösta 1.5 åren var bara en massa problem, vi klarade oss igenom det men förhållandet tog mycket stryk (mest då han gjorde dumma saker).. Och nu när det äntligen är bra så har ändå vårt sexliv tagit stryk och förhållandet över huvud taget skulle jag vilja säga!
Hur mycket jag än vill så kan jag inte slappna av o ha sex med honom, jag vet inte varför!! Dessutom har jag börjat tänka på hur det vore att va med nån annan…. Och det gör ont i mig då jag verkligen älskar honom och VILL vara med honom!!! Har även tänkt på att en del av problemet ligger i att jag inte alls är nöjd med mig sjläv och är mer överviktig än nånsin nu men jag tror inte att det BARA är det även om det är en stor del…. Men jag kan mysa med honom och allt men när det kommer till sex får jag panik!! :S Innan va det jag som ville jämt o han orkade aldrig och flirtade med andra osv så jag gav upp.. Och nu vill han hela tiden och jag KAN inte….
Vet att ingen kan hjälpa mig, ville bara skriva av mig lite. Det gör så ont att inte kunnna ha ett intimt liv med sin sambo. Jag vet inte varför då jag bara inte kan slappna av utan tänker bara på annat under tiden i så fall… :/ Tycker ju synd om honom också! Som inte får det han behöver.. Men sen behöver ju hela förhållandet en renovering, frågan är HUR! :/
Jag älskar honom men den här känslan av kärlek o pirr i magen är liksom borta efter alla problem… Men jag vill som sagt inte lämna honom, jag vill ju va med honom!!! :( Mn jag vet inte hur… Och nu gör det extra ont när jag kommer på mig sjläv att tänka på andra.. :(

Jag spänner mig lätt jag med. Insett har det har att göra med för dålig mental kontakt… för mig iaf. Att prata mer om saker som är jobbigt eller att bara ligga och titta varandra i ögonen är sätt som fungerar för mig för att komma närmare ngn. Att titta, prata och röra lätt är så fantastiskt. Att inte stressa saker som är jobbigt. När saker känns jobbig är det helt naturligt att man tänker på andra och tror att det ska vara enklare med ngn annan. Men älskar man någon så är det inte lättare med ngn annan, det ligger i en själv och den relation man har.
#1 Jo, det är nog så det är…