Vad tror ni han menar med detta?
oki, från början…
Sen jag träffade på en kille via jobb för ca tre år sen så har han alltid viljat ha mig.. nästan till besatthet ibland..
Vi har haft sex några gånger… det visade sig sedan att han hade flickvänn samtidigt.
Senare så tog det slut mellan dom..
Nu var alltså han o jag singlar samtidigt. Vi träffades två gånger hade underbara middagar och jag sov över hos honom…dvs vi hade sex.
Eftersom jag har en liten son han inte träffat så bjöd han över mig igen på ett glas vin o för och träffa min pojk, inget hände då.. jag hade ju min pojk med så det hade ju inte gått om vi viljat.. så vi satt mest o pratade massa.
Senare får jag mail från en tjej som bor i en annan stad som behövde råd om barnvänliga områden m.m då hon med har ett litet barn och ska flytta hit..
Det var killen jag nämmner innan, som bett henne kontakta mig..
hon verkar jätte trevlig o go tjej o hon börjar prata om hur mycket hon tycker om just denna killen m.m
Då blir jag lite förvirrad…
Han bjuder sen över mig på middag för o träffa dennna tjej o hennes barn,, så våra barn kan leka el nått sånt..
Så jag är öppensinad o tänker javisst varför inte.
När jag kommer dit så håller dom på o pussas o håller varandra i handen, hon vet garanterat inte att jag haft sex med killen den senaste tiden. Hon trodde det var första gången jag var där. Men jag sa inget.
då undrar jag, Vad sysslar han med????????????
OK. om dom är ihop eller så. visst. men varför bjuda dit mig?
och gällande mig? Vad vill han mig?
O varför kunde han inte säga att det var något mellan dom?
jag känner mig bedragen, lurad, känns som han kastade detta rakt i mitt ansikte..
Jag är inte intresserad av honom som pojkvänn, men ändras en relationen mellan oss så kan han väl bara säga det så är vi bara vänner?
kan ni förstå vad han menar med detta?
oj nu vart det låångt…
Verkar konstigt, att han bjuder dig, om han nu har ngn annan.
Oh vilket Snabbt svar :D
Jo precis.. jag fattar inget?
Hur tusan tänker han?? Känns endå inte som om jag överreagerar..
eftersom vi hade en relation som vänner plus mer då..
Och som vänner berättar man väl sånt?????

Känner igeen beteendet. Umgick en hel del med en kille tidigare som gjorde liknande saker mot mig.
Jag kännde mig jätteledsen, lura och oerhört korkad tills des att jag insåg att han bra var ute efter att lekaa med mig och mina känslor.
Om det är det den här killen gör mot dig, kan jag inte svara på men jag misstänker att så är fallet.
Det bästa, för dig, tror jag vore om du elt s upp bekantskapen med honom för att du själv inte ska bli sårad!
Lycka till
låter som att han vill ha en trekant tycker jag…
Knepigt beteende = knepig typ, så låter det iaf när jag läser det. Lite player, vill håla alla dörrar öppna men bryr sig inte så mycket mer om vilka som kläms i dessa dörrar. Vill du ha kvar en vänskaplig relation tycker jag att du ska vara rak och ärlig med detta. Även om du inte är intresserad av ett förhållande så är det ju helt klart ett underligt beteende som han kan konfronteras med, och detta kommer antagligen att ställa till det för den nya tjejen annars. Fast det är ju inte ditt ansvar, bara en tanke.
Paulina
Ja, jag vet inte…
han kanske tycker att ni skulle passa som goda vänner
han kanske bara dejtar och inte ser något fel att träffa flera samtidigt
ni är bara kk och han ser inte någon skyldighet att informera dig om andra tjejer
han kanske vill vara otrogen och ha dig som älskarinna
Lättast att få reda på något kanske är att fråga honom?

Fråga honom varför han inte berättat om henne. Det är verkligen inte konstigt att du känner sådär, även om du inte vill ha honom som pojkvän så har han ju varit oärlig.
Men jag tycker också det låter lite som att han vill ha trekant eller liknande, fast visar det på ett konstigt sätt. Eller så är han bara jäkligt knepig.
Karln ar inte klok!
Ingen sund manniska blandar ihop kk/alskarinna med flickvan i nagot sammanhang om man har ett val. Han verkar vara otroligt sjalvcentrerad som inte tanker pa dina kanslor i sammanhanget eller sin flickvans. Raknade han kanske med att du skulle halla tyst. Tank om du fatt spatt och stallt till en svartsjukescen?
Avveckla snarast - han verkar inte normal.

Märkligt sa Bill. Märkligt sa Bull. Måste vara en Taliban sa Bill eller en Taliban sa Bull. Vill ha kakan och käka upp den eller? Ställ honom mot väggen inför den andra tjejen. Och avfärda honom som den tölp han är.

vilken underlig en . Det finns bättre killar där ute.
Du hittar nog nån vettigare ska du se :)
Det jag tycker du ska göra är att avsluta och sen även berätta om er relation för den andra tjejen. Killen är en skit och det bör även hon få veta. Det är min åsikt.
Hej alla goa
Jag har inte pratat med honom sen det hände, han har ringt o messat.. men jag vet liksom inte vad jag ska säga om vi pratade… Tycker mest han är konstig och orkar inte lägga ner energi på honom.
Samtidigt så har han väl rätt o veta vad han gjort fel ..
Han kankse helt ärligt inte tycker han gjort fel och det var ju inget mellan honom och mig.. och han hade ingen plikt o berätta för mig?
om fallet vore så så skulle jag känna mig som en dramaqeen.. o den rollen vill jag inte få..
Men han fick mig o må dåligt.. åkte med en klump i magen därifrån..