Hon hade sex med djur
Tvungen att ventilera en grej jag hållt inom mig å inte mått så bra av, Mitt ex talade om ibland i den sista perioden när vi var ihop att hon tänder på djur å brukade ha sex med sin hund, Den satte på henne! Hon runkade av sin häst å hade som mål att bli påsatt av den,
För mig är detta skitäckligt, Vill höra era reaktioner
Oj, jadu, det tillhör väl inte det vanligaste men det är faktiskt inte olagligt i Sverige.
Men varför berättade hon det för dig? Hon kanske bara vill psyka dig?
hon ville jag skulle va med….
Jag tror ju inte att ngn här inne tycker det är normalt, jag som Sajtvärd bojkottar tidelag!!!!!
Ja det kan inte va normalt va???
Behöver du fråga det?
Njä, jag undrar jag.
Detta är djurplågeri!
/Christine
Våldtäkt mot djur; oavsett hur "villiga" de är - en form av moraliskt förkastlig dominanslek - mer än så behöver man ej diskutera, hade det vart min pv/fv hade jag gjort slut och anmält.
Däremot, tända på sex med djur är en annan femma - fantasi/tanke och handling är tvenne tingest - end of moralism.
Samma med pedofili.
Hon skulle behöva hjälp av nåt slag.
Men antagligen tycker hon det är helt normalt.
Så varför söka hjälp…….
#7 Anmala for vad? Det ar ju inte olagligt.
Nej, sex med djur är inte olagligt - däremot övregrepp/djurplågeri.
#11 Vilket aldrig kan bevisas om hon far hunden att gora det mot henne… hade det handlat om en man hade det varit lattare, tyvarr.
Nej, det har du rätt i.
Dock skulle man kunna formulera det till att hunden känner tvång att utföra husses/mattes vilja; precis som barn som faller offer för övergrepp. Det finns ingen öppen och klar dialog; all beteende från vovven i förövarens sida blir ju aningen förmänskligat.
#13 Jag haller med, men lagligt satt funkar det inte sa.
Det vore tyvarr som att forsoka bevisa att en kille blev valdtagen efter att han hade penetrerat en tjej. Eftersom det kravs sexuell upphetsning for att ens kunna utfora en liknande handling sa finns inga bevis pa tvang. OM nu inte killen i fraga var minderarig och tjejen inte var det, men djur raknas val tydligen som vuxna manniskor i detta sammanhang…
Om hon inte har pucklat pa hunden samtidigt sa finns det ingenting man kan gora. Hon kan t.o.m. vara helt oppen med det utan att man kan gora nagot.
Krävs ingen sexuell upphetsning för en kille för han skulle kunna bli våldtagen. Allt sex innehåller inte penis/vagina. Sen går det stoppa't in ändå, fastän slak.
Alltså, klart personer som tänder på djur får vara som de är - sålänge ingen handling sker, då är det övergrepp/djurplågeri. Får väl se vad utredningen säger (är väl en just nu tillsatt av riksdagen?).
#15 Klart det inte innefattar allt sex… det var darfor jag skrev "efter att han penetrerat henne". Traden handlar ju inte om det heller. ;) Min poang var att ts skrev att hunden satt pa kvinnan i fraga. Darfor kan man saga att hunden "var med pa det" och darfor har ingen skada skett lagligt satt. Jag tror inte att hon holl fast hunden och lyckades stoppa in en slak penis direkt.
Jag tycker inte att tidelag ar okej pa nagot vis, men an sa lange sa ar det lagligt och da far man ha sex med djur sa lange de inte kommer till skada. Tyvarr verkar det innefatta endast fysisk skada, och psykiska skador kan vi for lite om.
Jag förstår inte vart du vill komma med detta inlägg, om jag skall vara ärlig.
Tidelag är inte förbjudet i Sverige, så var och en får göra vad den själv vill så länge det inte skadar djuret. Och att djuret i detta fall skulle ha blivit skadat, låter inte troligt med tanke på att det är djuret som har penetrerat henne och inte tvärtom.
Jag tycker att det är äckligt med ganska mkt i sexväg, då jag inte skulle vilja ägna mig åt det själv av olika anledningar, men då är jag medveten om att det är mina egna personliga preferenser som styr detta och inte något annat. Jag sitter ju knappast och spyr ur mig "mitt ex har haft sex med ett fetto, fy faaaan vad äckligt!!!" inne på ett forum för det.

jag tycker att det låter som ett troll..
Qui dormit, non peccat
#18 …som surfat för mycket konstigheter den senaste tiden, ja.
Vänliga hälsningar
Cindy
Konstigheter = 4chan.
#18 Tänkte skriva i tråden tidigare men jag trodde som du och orkade inte ödsla energi :)

OK det är inget olagligt!! men det är å inget NORMALT för det!! så känner då jag. sådant skulle jag inte kunna leva med. känns så totalt främmande. absolut inte naturligt!! sedan är det ju fritt fram för den som ändå anser sig gilla detta. så är det ju….men jag skulle inte vilja ha en sådan person något intimare insatt i mitt liv!! skulle aldrig funka…
#22 Vad som är norm eller inte har ingen relevans om det är förkastligt; kanske under viktorianska eran.
Naturligt och normalt är inte heller synonymer; även om i vissa fall i beteenden går de hand-i-hand.
Att man tycker det är äcklande och nedvärderande för djuret (som blir ett offer) är en helt annan sak :)

ja, jag blir då inte förvånad, då jag hör hur vissa resonerar!! inte konstigt att det finns människor som vill ha sex med barn (t o m spädbarn) för, "att dom älskar" ju barn!! tycker detta kommer inom samma elände. men som sagt alla får vi ju leva som vi tycker det känns bäst just för OSS personligen!
skulle då INTE gå till drasatiska åtgärder som oxå vissa gör, genom att skada "oliktänkande". det är ju inte heller någon vettig åtgärd på det man inte själv tycker är rätt. men jag skulle. som sagt, absolut inte vilja ha något, varken intimt eller vänskapsrelation,med någon, som ansåg sig vilja göra sådant! jag skulle lungt men bestämt, dra mig ur den bekantskapen helt!
men att få säga vad man tycker DET ska vi ju ändå ha rätt till. även om vissa svar känns "magstarka".
men som sagt. vad som varit norm/moral, den biten har verkligen sjunkit till skrämmande proportioner…så att sex med vad som kan kännas mest eggande, blivit allt mer vanligt, det förvånar mig inte alls!! känns bara skrämmande och totalt onödigt.
att ha sex med försvarlösa djur det kan jag likna vid sex med försvarslösa barn!!
Jag håller baskemig med 24# jag förstår inte att det kan va lagligt!
Men folk dricker ju tuttvar från kor och getter och sveper mens från höns?
Ni vet väl hur kossor får kavlar? En bonne som stoppar upp sin arm i hennes delikata. Minst lika kinky vetni, om man tänker så.
En tjej berättade för mig, för kanske 20 år sedan, att hon ibland hade sex med grannens hund. Det som hände var att hunden slickade henne. Om det kan man säga mycket, men jag tror inte att just djurplågeri är rätt ord. Det är förmodligen inte så att man behöver tvinga hunden att slicka, och hundar fungerar inte som människor rent mentalt. Normalt är det ju inte, ur ett människoperspektiv, dock. För hundar är det dock normalt att slicka varandra på ställen som få människor skulle slicka varandra…
Och hundar som juckar mot allt möjligt är ju mer regel än undantag, så jag tror inte man behöver tvinga en hund till sex heller, och då har jag svårt att se det som djurplågeri.
Men ska det vara lagligt? Ja, inte vet jag. Har inte tänkt ha sex med något djur så för mig får det vara hur förbjudet som helst.
Detta är ju skrämmande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjuk…..
Behöver ju inte vara något fysiskt eller psykiskt sjukt med dessa människor. Skrämmande? Visst. Folk är riktigt äcklande och skrämmande.

Knappast hundraprocentigt friskt heller. Men ja, folk kan vara äcklande och skrämmande. Hua!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

nej! dom är inte psykiskt sjuka!!b ara moraliskt avtrubbade…vilket är rätt vanligt tyvärr….
Har hört talas om värre. Fast det är ju lite subjektivt vad som är värre än vad, i och för sig.
Blir ju mörkrädd bbbuurrrr………..
Vill inte veta nå mer.Känns overkligt