Grevinnan och betjänten!
Vilken tid brukar det komma?
Vi är oense. Han säger att det brukar komma mellan 23-01, och jag har för mig att det är vid 21-22.
Vad stämmer?
I år kommer det 19.45.

Alltid 19.45. Eller om det var 20.00 för några år sedan. Minns inte riktigt, men vid 8 tiden iaf =)
Dom har ändrat tiderna fram och tillbaka genom åren. Men det har alltid visats innan midnatt iaf.
/Christine
När jag var i tonåren och fram till runt 20, så visades en slags nyårskavalkad fram till midnatt, den här sketchen stoppades bara in i hela sändningen och man fick aldrig veta exakt VILKEN tid den sändes! Så man fick ha tv:n på, annars missade man den! Men den brukade komma runt 21.30 iaf…
Vill ni veta.. kolla in Svensk mediedatabas
Nog tusan missade jag det idag… maten var alldeles för god :)
Undrar varför de alltid visar den Belgiska varianten. Den tyska är inspelad tidigare, är längre och bordet har en vit duk… Det är Sverige och några få länder till som alltid visar den Belgiska inspelningen, medan resten av Europa kör den tyska inspelningen, enligt vad som framgick av en dokumentär om Grevinnan och betjänten för några år sedan.
Belgisk? Tyckte att jag läst att den var Schweizisk..
Nå väl, här blev det ingen koll på Grevinnan.. blir nog film nu istället 
Säger som Emelie, den har aldrig (vad jag vet) visats runt midnatt utan runt 20-tiden på kvällen.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...