Gjorde ett ärligt försök
Tjena!
Ibland undrar jag varför jag får gå igenom allt….(skit)
Jag gjorde ett val för några månader sedan .Att ni får det vara nog. Jag pallar inte….. Jag kämpade som FAN ,sjukt jobbigt. Sedan hade det gått säkert två månader. Han ringde och sms under tiden.
Har jätte dåligt samvete… och kämde att jag inte gav honom en chans.
Jag började prata med honom om allt som hade hänt.. Tycker att det kändes riktigt bra :)
Han var gullig charmig osv….. i början men sedan kom hans vanliga jag… elr hur jag skall säga. :
Jag kan inte ge honom det han vill ha……….sanningen den är att jag är så pass sårad….
Fått höra så himla mycket skit i från honom..om mig…. Gråter sååå mycket då jag tänker på det
Han säger en massa saker som han inte kan hålla..Från ena dagen till den andra.
Är inte ärlig ens när det gäller små saker som jag kollat testst….dumt kanske. Det är ju mitt liv det handlar om.
Känner mig djupt så djupt sårad…….

Önskar honom all lycka i livet………
En dag låter han mig vara,och kommer förstå en dag.
Livet är inte lätt……har jag lärt mig något av detta??
JAAAAAAAAAAAA

Bra att du kunnat dra lärdom av sådana tråkigheter i livet. Bra jobbat, fortsätt så :)
Carpe Diem
det gjorde du inte alls. ett skämt att de skulle vart ett ärligt försök. Du tror ju förfan att jag haft en annan med . Jag har berättat allt jag gjort för dig. ngn vit lögn som inte spela ngn som helst ngn roll. Du har inte gett mig en ärlig chans alls. Och de du lärt dig bygger på ingenting
carpe diem
Du skrev till andra med . Du är så negativ till mig tror till och med jag säljer hash å skit. fatta mig inte på dig. du få vakna till liv nån gång. jag lova dig jag ska inte ljuga för dig
jag älska dig ju

Ni får ta ert privata snack via PM eller någon annanstans, men inte på forum…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Tragiskt. Hade ja åkt upp och träffat dig . På rikigt så hade vi löst det. Än att va olyckliga nu 16 år efter….
På telefon så bli det på låtsas