Vart tar man vägen med alla känslor?!
Har blivit så fruktansvärt sviken så det känns om hjärtat ska hoppa ur kroppen!
Har träffat en kille i 7 månader och blivit så j*vla kär!
I slutet på mars skulle jag träffa en tjej och gå ut med, vi kände varann via facebook. När vi sitter och tar ett glas vin innan vi ska gå ut så visar det sig att hon dejtar samma kille!
OK skitjobbigt, men han kommer hem till mig på natten för att förklara sig och på nåt sätt förlåter jag honom, han är bra på det där.
Men nu igår, skickade hon ett meddelande till mig att han träffar henne också fortfarande!
Fy f*n för skitstövlar! 
Jag är så förbannad, hjärtat dunkar som besatt i kroppen och det värsta är att hon tjejen, bor ganska nära mig och vi kan springa på varann när som helst!
Självklart nekar han, han har inte träffat henne! Men varför skulle hon ljuga om det?
Åhhh herregud hur ska jag komma över det här?!
1.) Sluta träffa honom
2.) Få vänninnan att sluta träffa honom.
3.) Se till att dina andra vänner får veta hur han gör.
Det är inte alla som gör så här hitta någon annan.
Men usch vad jobbigt!
Prata med tjejen, fråga om hon tänker fortsätta träffa honom. I vilket fall som bör du bryta kontakten med honom.
Om det nu inte är så att hon ljuger, man vet ju aldrig.
Men själv hade jag dragit mig tillbaka.
Som svar på varför hon skulle ljuga: det finns folk till allt, tyvärr.
Jag hade dock dragit mig undan. Även om han (förutsatt att han dejtar en annan) väljer mig så skulle sveket gjort för ont för att jag bara skulle kunnat släppa och gå vidare.
Samtidigt måste jag undra; har ni en uttalad relation? Har man inte det så kan det ju tragiskt nog röra sig om olika värderingar er emellan. Sålänge man inte kommit överens om att man är tillsammans eller så så finns det ju de som anser sig vara fria som vinden. Men isf så förklarar det inte att han isf nekar till det hela.
Paulina

Min fundering ar; varfor fortsatte hon att traffa honom om hon visste att ni sags? Har ni en uttalad relation, du och karln? Vad ar hans relation till henne? Och ar du saker pa att hon verkligen traffar honom, eller ar hon bara ute efter att satta kappar i hjulen for er?
Du sager att han sager att han inte traffar henne, kanns det arligt, eller som att han ljuger? Har du nagot "bevis" pa att de traffas, eller inte traffas?
Oavsett sa hade jag tagit avstand fran bada ett tag, om inte helt. Vanninan ar ju ocksa lite av en skitstovel om hon umgas med "din" karl trots att hon vet hur laget ser ut. Och ar det sa att bade han och hon vill fortsatta ses, sa ar ju du ocksa ute pa hal is genom att gora samma sak mot henne. Dock kan vi val dra slutsatsen att han ar den storsta skitstoveln om det ar sa att han traffar er bada som flickvanner.
// Amanda
Hade jag varit du hade jag kollat upp vilken av dom som ljuger, man kan sällan lita på folk idag så jag hade velat ha fakta stället för att gå o oroa sig dygnet runt.
Efter de kan du ta ställning när du fått facit i hand.
Hon kanske ljuger eftersom han valde att fortsätta träffa dig och inte henne?
Oavsätt så kan du ju aldrig vara säker på honom igen, eller jag skulle iaf inte.
Sara
Tack för era svar!
Känner mig osäker på vem som ljuger faktiskt. Han blånekar fortfarande och säger att han bara har känslor för mig. Vi har väl iofs ingen relation längre, men ändå har vi det… Svårt att förklara.
Konstigt nog verkade hon inte upprörd idag över att han och jag fortfarande har/hade en relation. Igår verkade hon det.
Vet inte, men antar att jag måste släppa honom, hur jäkla ont det än gör!
Känner mig så förbaskat bränd, eftersom min f.d. man också var otrogen….
Tack åter igen
Kram