funderar på o skilja mig
jag är 20 år o träffade min man 2005 då vi blev ett par slutet av 2006 gjorde jag slut för han bara drack o ville ej samma sak som mig, 2008 träffas vi igen o blir ett pa då är jag gravid i 5 månaden .. 2008 förlovar vi oss, 2009 i januari flyttar vi ihop, 2010 får vi barn o gifter oss, har vi gått för fort fram? Könner att jag vll lämna allt nu
Ja jag tycker att ni gått för fort fram. Kanske du går för fort fram även nu då du vill bryta upp.

på 5 år har ni gift er och skaffat barn, tkr inte det är för fort men nåt måste vara fel då du inte vill ha han.
Jag träffade min man när jag var 18 och inom fyra år hade i flyttat ihop, förlovat oss, gift oss och fått barn. Fortfarande efter 30 år känner jag att det var rätt
Jag tror inte att tiden har någon betydelse utan att man ska gå efter vad man känner.
Du känner att du vill lämna allt. Inkluderar det erat barn också?
/Maria
Med tanke på att du är rätt ung så kan det mycket väl hända att ni gått lite fort fram. Finns väl inte så mycket återvändo längre heller? Antar att inbjudningar o sånt redan åkt ut.
Jo, kanske det, men känns ändå rätt för mig o vara med honom, men känns som han bara vill en sak med mig o som han döljer någo ..
#0: Jag tror inte att någon annan än du och han kan avgöra om ni gått för fort fram. Det där är ju väldigt individuellt. Om minst en av er tycker det så är det nog så.

#5 om du tror att han döljer något så konfrontera han och säg vad du tror/upplever.