Relationer iFokus

Relationer

Etikett: känslor
Läst 5473 ggr
[mia-38]
0

Svårt att bli kär ju äldre man blir

Känner i igen er i detta? Eller är jag helt fel ute?

Jag för min egen personliga del känner så. Jag hade mycket lätt att bli kär i nån kille när jag var yngre.
Nu kan det ta hur länge som helst och man har blivit kräsnare.

Hur är det för er?

Bergspuman
0

Nja. Jag har alltid haft ganska lätt att bli betuttad. Inte avtagit med åren Skrattande

Men att älska en annan människa, djupt och helhjärtat, det händer bara ett par gånger i livet tror jag.

Karmatarerskanise
0

Jag har svårt för det. Därför blev jag så förvånad över alla känslor jag fick helt plötsligt för min nuvarande då vi träffades :)

sinner
0

Lite ytligt förälskad blir jag väl ganska lätt, men djupare varianter har nog blivit svårare. Skulle tro att man satt upp en del skyddsmurar efter alla gånger det gått fel.

siddelina
0

Jag håller med dig Mia. Jag blir inte betuttat i vem som helst nu för tiden Skrattande. Jag har definitivt blivit mer kräsnare och har som #3 skriver byggt upp en del skyddsmurar runt omkring mig. Inte så att de inte kan rivas ner, det är bara lite svårare …

guraknugen
0

Vet inte om det är svårare eller lättare att bli kär i någon man inte redan är kär i, eftersom jag fortfarande är lika (eller mer) kär i min fru efter att det nu gått några år sedan vi träffades första gången (juli 2005), men jag tror inte det är någon större skillnad.