Är det fel på mig?
Jag skapade denna sidan för att jag vill vara anonym av mig då jag skäms över detta men vill ändå hör hur "normalt" detta är det är så att jag älskar att se på BDSM och då syftar jag på grov BDSM inget med bara en lite smink på rupam eller så och jag undrar om det något fel på mig om jag är sjuk som tänder på att se andra "lida". Jag tror att jag är sjuk som gillar detta då det är så svårt att hitta bra BDSM filmer.
Jag tänder även på att se andra bli tvingade att ha sex och bruka fantiserar om tjejer som blir våldtagen (även om jag själv är en tjej). Men jag skulle aldrig vilja se BDSM eller våldtäkt från verkligheten utan bara när det är uppgjort eller vad man ska säga
Nej det är inget fel på dig. Alla tänder på olika saker helt enkelt. Jag fantiserar också en hel del om både det ena och andra men vet inte hur långt jag själv skulle gå. Det är inget att skämmas för och så länge det inte är brottsligt så är det väl inget att oroa sig för :) Det är också skillnad på fantasi och handling.
/Christine

#0 Näe, jag tycker inte heller att det är fel på dig! Man behöver inte skämmas för sina fantasier. Som du skriver, så är det ju just fantasier, och att du inte vill se våldtäkter etc i verkligheten. Däremot är det naturligtvis viktigt att man tänker på allas säkerhet om man lever ut den sortens fantasier med någon. Men det vet du säkert redan!
Så fortsätt så länge du tycker om det! 
Fel? Nej, absolut inte! Dessa fantasier är ngt du delar med mga andra såväl tjejer som killar där ute och inget du skall skambelägga. Var i stället stolt över att du har en väl utvecklad (läs; bejakande) sexualitet. Det faktum att du öht är medveten om vad som tänder dig, bör du ta som ett tecken på ngt positivt och sunt.
Dessutom bör det tilläggas att det är skillnad på verkliga våldtäktsituationer och rollspel eller fantasier.
(Eller tror du att du skulle tända lika mkt på en faktisk våldtäkt? Om så är fallet, kanske du bör försöka reda ut dina tankar och känslor och utröna vad de bottnar i. Är de måhända en slags ventil för andra känslor som du undertrycker?)
Medvetandegör dina känslor och tankar: Vad är sexualitet och vad är ett tecken på eventuell psykisk obalans? (Jag menar absolut inte att det per automatik finns ett inslag av det sistnämnda när det är en fråga om BDSM; jag är som regel alltid av den åsikt att man bör försöka bena ut sin sexualitet på detta vis oavsett vad man tänder på och hur ordinärt/extraordinärt det än är.)
Vad gäller porrfilm, är en stor del av det som produceras kommersiellt och ganska likriktat. Jag delar din åsikt här, då även jag har svårt för att finna porr som faller mig i smaken - jag tycker rentav att det mesta är avtändande och smaklöst. Som kvinna - och dessutom dominant - är det mkt som går stick i stäv med ens läggning. Ett trist faktum.
Tips: Här finner du dock ett community för likasinnade.
tack så mycket för alla era svar känns som en sten släppte från mitt hjärta :)
#3 självklart skulle jag aldrig tända på eller vilja våldta någon som sagt det e bara fantasier. Hade aldrig klarat av att gör något sådant :)

inget fel på dig=) är själv utövare av BDSM, strypsex och rapegame^^
Inget fel på dig!
Håller med #5 och gör själv samma saker 

Dessa fantasier är några av de vanligaste har jag hört så det är inte alls något fel på dig!
Ser inget fel alls i det och det är inget fel på dej.
Alla är i olika och gillar olika saker.