svårt att släppa in människor i mitt liv..
hmm ja vad börjar man med? en tjej på 17 år jag har svårt att släppa in människor i mitt liv kommer dom för nära så tar jag avstånd ifrån dom direkt och jag stänger av mig blir kall.. jo vet att de är för att jag är rädd för att bli sårad för jag har haft allt ifrån pojkvänner/vänner/familjemedlemmar som har svikit och sårat mig ganska så djupt.. killar är nog mitt största problem för att inte tala om min egna pappa som jag bara träffar 2 gånger om året och som är ett riktigt jävla as och om jag vågade så skulle jag säga upp kontakten med honom.. men när det gäller killar också så värkar jag bara träffa på riktigt elaka jä**ar kommer ihåg min första pojkvän när jag va 13 hur han kunde spotta mig i ansiktet och slå mig så pass hårt på låren och armarna att jag alltid kunde hitta nya blå märken hela tiden.. och ah dom är ena riktiga idioter men jag får väl skylla mig lite själv som dras till "badboys" och eftersom det är ett visst utseende på killar som jag fastnar för.. Jag är bara så förbannat trött på mig själv att jag inte bara kan slappna av och släppa in människor i mitt liv och bara leva..
HAr du sökt proffessionell hjälp? Typ kurator eller psykolog?
De kan hjälpa en att börja tänka annorlunda.